  • 1. Data: 2003-10-10 11:01:01
    Temat: Dla niedobitków z Pekao...
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Transakcje utraconą kartą 09.10.2003

    W związku z wprowadzaną 12 października br. ustawą o elektronicznych
    instrumentach płatniczych miło nam poinformować, że bank Pekao SA bierze na
    siebie odpowiedzialność za:

    a.. wszystkie operacje dokonane kartą od momentu jej zastrzeżenia,
    b.. wszystkie operacje powyżej 150 EUR, dokonane kartą przed zgłoszeniem
    jej utraty.
    Co więcej - w trosce o klientów, Bank Pekao SA idzie dalej niż wymogi
    wynikające z ustawy i w ramach Pakietu Eurokonto rozszerza zabezpieczenie
    transakcji do całości utraconych środków, a więc również do 150 euro.

    Mamy również przyjemność poinformować, że mimo, iż ustawa dotyczy tylko kart
    wydanych po 12 października 2003 roku, Bank Pekao SA obejmie jej
    dobrodziejstwami wszystkie karty od momentu wejścia ustawy w życie -
    niezależnie od daty ich wydania.

    Zapraszamy wszystkich klientów korzystających z naszych kart do oddziałów
    banku w celu podpisania stosownych umów.

  • 2. Data: 2003-10-10 11:02:44
    Temat: Re: Dla niedobitków z Pekao...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciek Kycler wrote:
    > Zapraszamy wszystkich klientów korzystających z naszych kart do
    > oddziałów banku w celu podpisania stosownych umów.

    Jakich tam niedobitkow.
    Po prostu po przejsciu na nowy system okazalo sie, ze duza czesc kont jest
    martwa. Netto oni sa do przodu.
    P.S. Polecam (znowu ;) ksiazke Wisniewskiej - bardzo OK. Szybko sie czyta i
    mozna sie dowiedziec paru ciekawych rzeczy.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-10-10 11:08:44
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    Nie taki diabeł straszny jak go malują

  • 4. Data: 2003-10-10 11:09:14
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bm63kf$ogh$1@news.onet.pl...

    > Jakich tam niedobitkow.
    > Po prostu po przejsciu na nowy system okazalo sie, ze duza czesc kont jest
    > martwa. Netto oni sa do przodu.

    Ale za to czytając tę grupę mam wrażenie, że w stosunku do Pekao wyraźnie
    góruje tendencja "w tył zwrot!" :)

    MaciejK

  • 5. Data: 2003-10-10 11:14:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Nie taki diabeł straszny jak go malują

    Dla inwestorow to super bank ;)

  • 6. Data: 2003-10-10 12:41:42
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...WYTNIJ.pl>

    Maciek Kycler <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    [...]
    > Dla niedobitków z Pekao...

    Moze bylbys tak laskawy i nie obrazal czesci grupowiczow...
    Z gory dziekuje.

    Prof_Ex

  • 7. Data: 2003-10-10 12:49:29
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
    > Maciek Kycler <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Moze bylbys tak laskawy i nie obrazal czesci grupowiczow...
    > Z gory dziekuje.
    >
    > Prof_Ex

    Przepraszam, jeśli kogoś uraziłem. Ale czytając tę grupę odnoszę wrażenie,
    że z Pekao to "uciekaj kto żyw!". Jeśli więc większość uciekła, to pozostała
    niewielka grupka "niedobitków". Zatem informacja ta odnosi się tylko do
    tejże niewielkiej grupki.
    No, chyba, że każdy tu ma konto w Pekao, tylko cicho siedzi, żeby nie
    podpaść Szanownemy Gronu :))

    MaciejK

  • 8. Data: 2003-10-10 13:08:17
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...WYTNIJ.pl>

    Maciek Kycler <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    [...]
    > Przepraszam, jeśli kogoś uraziłem.

    Przeprosiny przyjete ;-)

    [...]
    > Ale czytając tę grupę odnoszę wrażenie,
    > że z Pekao to "uciekaj kto żyw!".

    Fakt, wiekszosc Grupowiczow jest takiego zdania...

    [...]
    > Jeśli więc większość uciekła, to pozostała
    > niewielka grupka "niedobitków".

    To tez prawda, ale to slowo ma zabarwienie nieco negatywne.
    Pamietaj, ze wypowiadasz sie na forum publicznym...

    [...]
    > Zatem informacja ta odnosi się tylko do
    > tejże niewielkiej grupki.

    Ale np. ja nie zycze sobie byc nazywanym "niedobitkiem".
    Bank ten wybralem swiadomie i mimo wysokich oplat mi on odpowiada.

    [...]
    > No, chyba, że każdy tu ma konto w Pekao, tylko cicho siedzi,
    > żeby nie podpaść Szanownemy Gronu :))

    Tego nie wiem :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex