  • Data: 2013-07-28 17:14:59
    Temat: Re: Deficyt i dług
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 1riudm6m3z6jp.ypzpl8us57hs$....@4...net

    > Nie da sie tego wykryc jednym akcelerometrem, ani nawet trzema
    > mierzacymi w trzech osiach.
    > Trzeba wiecej akcelerometrow lub "zyroskopy"

    A ruch obrotowy układu Ziemia-Księżyc daje się wykryć bez żyroskopu?
    [aby nie mnożyć postów -- pomyślę sobie w tym; daje się; pływy
    morskie są efektem tego ruchu]

    To raz. A zero -- układ Ziemia-Słońce jest modelem
    objaśniającym to, co dzieje się ze smartfonem.

    > no ale w pryncypiach mamy ze kto czerpie korzysci z cudzego nierzadu
    > podlega karze .... panstwo posadzic ?

    Jest bezrobocie, zatem łatwo znaleźć prawników, którzy zmodyfikują
    prawo w Polsce. Kopania nawet buduje Wydział Prawa. Jego prawa.

    Przed laty Jaruzelski strzelał do ludzi jak do kaczek (nie on?
    nie -- on jedynie nie protestował dostatecznie skutecznie)
    więc musiał budować latami prawo, które by go uchroniło od
    kary śmierci. I zbudował. Kosztem szczęścia milionów ludzi...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'