  • Data: 2017-05-22 20:44:36
    Temat: Re: DasCoin - co o tym sądzicie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:59232bd3$0$15203$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2017-05-22 o 16:38, J.F. pisze:

    >I jak mamy mieć zaufanie do kasty sędziowskiej? :-)

    No jak to jak - obowiazkowo :-)

    >A tak na poważnie to argumentacja wyroku nie była taka głupia i
    >debilna.
    >Chodziło o to że pośrednik(spekulant) ;-) zapewnił sobie dodatkowe
    >takie same pieniądze jak piłkarz choć jego praca polegała na
    >wysmarowaniu umowy i podpisie bez grama wylanego potu na boisku.

    Hm, umowa byla z klubem jak rozumiem. Klub sie na te 12% godzil, i
    zarobil na transferze miliony.
    Nie tylko za jeden podpis, ale za znalezienie odpowiedniego klubu za
    granica.

    >Jeśli przepis o zasadach współżycia społecznego jest dobry i pożądany
    >to gdzie jak nie właśnie w takim przypadku go zastosować.
    >Gdzie byłby bardziej właściwy i dbałby o współżycie społeczne.
    >Gdzie?
    >Byłby martwy gdyby się go nie stosowało właśnie w takich przypadkach.

    No, ja bym wskazal wiele innych innych miejsc.
    Polisolokaty chocby, TAKI transport, zabranie obligacji z OFE,
    odkupienie praw do kamienicy za 1500 zl ...

    J.