  • 11. Data: 2006-05-03 17:00:30
    Temat: Re: Darmowe wyplaty we wszystkich bankomatach ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemek napisał(a):

    > Obecnie najlepszego co jest jeżeli chodzi o Twoje założenia to e-pakiet
    > Fortisu. Super sprawa. Tylko tak jak pisał ***blad*** musisz się
    > spieszyć, bo chcą go przestać oferować. Ale Ci co już go mają to będą
    > mieli dostałem takie oficjalne stanowisko Fortis Banku.

    Skąd macie informacje o planach wycofania e-pakietu?

  • 12. Data: 2006-05-03 17:47:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:e3ai6p$j3j$1@news.onet.pl...

    > Oj - ale nie wiem, czy tak od razu zalozysz sobie konto w Xelionie ;) No i
    > planuja podwyzki i to znaczne (uzaleznienie ceny od zlozonych aktywow).

    Hehe... czyzby wybierali komu otworza,a komu nie? Myslalem, ze nasza
    konstytucja zabrania dyskryminacji. Na WWW nie ma nic o minimalnych
    kryteriach. Podwyzki moga planowac. Na razie rachunku u nich nie otwieram,
    nie lubie Pekao, a Fortis jeszcze nie wprowadzil nieczego takiego co mogloby
    mnie do nich zrazic :)).

    MK

  • 13. Data: 2006-05-03 18:29:50
    Od: bob <1...@x...pk>

    In article <e3anj8$15p$1@news.elsat.net.pl>,
    u...@n...WYTNIJ.info says...

    > Skąd macie informacje o planach wycofania e-pakietu?

    Ma prnews pisali o tym 19 kwietnia. Link, jak zadziała:
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/fortis_bank_wcho
    dzi_w_detal_a_zaraze
    m_z_detalu_rezygnuje,display,20488

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0618-1, 2006-05-03
    Przetestowano na: 2006-05-03 20:29:50

  • 14. Data: 2006-05-03 18:39:46
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Wed, 03 May 2006 18:59:25 +0200, Mithos napisał(a):

    > Czytam sobie cos o e-pakicie aczkolwiek jakie zalety ma ten bank np. w
    > stosunku do konta w BOS (widze, ze tego ostatniego nikt nie poleca, wiec
    > chyba jakies kiepskie jest?).

    Tansze prowadzenie konta, darmowe przelewy.

    BW.
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...

  • 15. Data: 2006-05-03 19:00:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bronislaw Wolyniec napisał(a):

    > Tansze prowadzenie konta, darmowe przelewy.

    Prowadzenie z tego co widze tu i tu jest po 7zl/miesiac. Przelewy tak
    jak pisalem mnie nie interesuja.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2006-05-03 19:12:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:e3aujm$udn$1@news.onet.pl...

    > Prowadzenie z tego co widze tu i tu jest po 7zl/miesiac. Przelewy tak
    > jak pisalem mnie nie interesuja.

    PiS zamierza przejac kontole nad BOS ;).

    MK

  • 17. Data: 2006-05-03 20:56:09
    Od: " plb" <p...@g...pl>

    Amra na swojej stronie napisał jednak, że Fortis postara się o pozbycie się
    posiadaczy e-Pakietu. Wystarczy, że wprowadzą opłatę za wypłaty z obcych
    bankomatów... A poza tym, tak jak napisałeś - dotychczasowi posiadacze będą
    mogli z e-Pakietu korzystać. Tylko kto przy nim wtedy zostanie...

    Pozdrawiam!

  • 18. Data: 2006-05-04 05:01:07
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Wed, 03 May 2006 21:00:06 +0200, Mithos napisał(a):

    > Prowadzenie z tego co widze tu i tu jest po 7zl/miesiac. Przelewy tak
    > jak pisalem mnie nie interesuja.

    W BOS placisz jeszcze za karte 20zl/rok i chyba za token 50zl/rok.

    Pozdrawiam,
    BW
    http://www.bwportal.pl

  • 19. Data: 2006-05-04 17:01:30
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " plb"
> [...]
    > posiadacze będą
    > mogli z e-Pakietu korzystać. Tylko kto przy nim wtedy zostanie...

    jak im zadalem wewn. poczta to pytanie to F. potwierdzil
    niedlugo maja oglosic nowa polityke, ale e-pakiet na razie zostaje
    dla tych co juz go maja. A czy zmieni sie TOiP tego nie wiadomo
    Jak sie zmieni na gorsze to wtedy pomyslimy :-)
    *** blad ***

  • 20. Data: 2006-05-04 20:25:45
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik plb napisał:
> [...]
    > bankomatów... A poza tym, tak jak napisałeś - dotychczasowi posiadacze będą
    A mają choć 1 własny :-P?

    Przemek