  • 1. Data: 2011-02-08 23:49:16
    Temat: Darmowe przelewy z KK: status na dziś
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Karty kredytowe z bezpłatnymi przelewami w GP już chyba wyginęły.
    Jakie są wyjątki od tej reguły? Wiem o Citi i bezprowizyjnej opłacie
    rachunków. Czy coś się jeszcze ostało? A może gdzieś można bezpłatnie
    spłacić jedną kartę inną?

  • 2. Data: 2011-02-09 00:03:02
    Temat: Re: Darmowe przelewy z KK: status na dziś
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:iiskq9$1hf$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Jakie są wyjątki od tej reguły? Wiem o Citi i bezprowizyjnej opłacie
    > rachunków. Czy coś się jeszcze ostało? A może gdzieś można bezpłatnie

    Chyba Lukas mial i moze ma przy jednej karcie Gold, ale tez tylko do
    oplacania zdef. rachunkow.
    Generalnie poczatek kryzysu w 2008 wygaszal takie oferty, sam pamietam jak
    zarobilem na karcie BZWBK ok. 700zl w latach 2007-2008.

  • 3. Data: 2011-02-09 00:03:59
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-02-09 00:49, XYZ pisze:

    > Karty kredytowe z bezpłatnymi przelewami w GP już chyba wyginęły.
    > Jakie są wyjątki od tej reguły? Wiem o Citi i bezprowizyjnej opłacie
    > rachunków.

    Lukas Furora, to samo - "moje rachunki".
    Korzystam teraz zresztą tylko do opłacania czynszu, bo dostawca prądu
    (ciągle ten sam) zmienia dane co fakturę. "Wolny" rynek, kurza noga.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 4. Data: 2011-02-09 07:28:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Feb 2011 00:49:16 +0100, XYZ napisał(a):

> [...]
    > są wyjątki od tej reguły? Wiem o Citi i bezprowizyjnej opłacie
    > rachunków. Czy coś się jeszcze ostało? A może gdzieś można bezpłatnie

    A mBank+mTransfer+bluecash jeszcze czasem nie działa?

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-02-09 13:15:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > A mBank+mTransfer+bluecash jeszcze czasem nie działa?

    bezpłatne != 1..5zł

  • 6. Data: 2011-02-09 16:49:02
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Lukas Furora, to samo - "moje rachunki".
    >Korzystam teraz zresztą tylko do opłacania czynszu, bo dostawca prądu
    >(ciągle ten sam) zmienia dane co fakturę. "Wolny" rynek, kurza noga.

    Nie wierzę, jesteś taki posłuszny?
    Płać ciągle na ten sam, dowolny z podanych, karnych odsetek nie dopiszą,
    robię tak od lat. Te wszystkie rachunki to tylko subkonta. Zresztą W-wa
    Teren, teraz w PGE Obrót z Rzeszowa, pisze na fakturze o takiej możliwości.

  • 7. Data: 2011-02-09 17:08:14
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-02-09 17:49, mx pisze:
    > Płać ciągle na ten sam, dowolny z podanych, karnych odsetek nie dopiszą,
    > robię tak od lat.

    To byś się przy Enerdze zdziwił. Nie dość, że byś dostał odsetki, to
    jeszcze by ci prąd wyłączyli.

    --
    Raf

  • 8. Data: 2011-02-09 19:18:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Feb 2011 14:15:06 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > bezpłatne != 1..5zł

    Przy kwocie 5k pln i dysponowaniu nią jakieś 50 kilka dni opłata 5 pln
    jest wyjątkowo atrakcyjna i można ją spokojnie pominąć.

    Xenocide

  • 9. Data: 2011-02-10 00:22:07
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    > Nie wierzę, jesteś taki posłuszny?

    Jak to kobieta :>

> [...]
    > Teren, teraz w PGE Obrót z Rzeszowa, pisze na fakturze o takiej możliwości.

    Nie jest dla mnie problemem zmiana nazwy firmy i nru konta raz na pół
    roku-rok, przy płaceniu z roru. Natomiast zmiana odbiorcy przelewu na kk
    wiąże się z opłatą, zdaje się. EnergiaPro, obecnie Tauron, nie pisze o
    możliwości niezmieniania danych. Zresztą, jako identyfikator płatności
    podaję m.in. "te cyferki" pod kodem kreskowym, które i tak co miesiąc są
    inne :) Zatem upierdliwość "posłuszeństwa" jest dla mnie pomijalna.

  • 10. Data: 2011-02-10 06:17:25
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >podaję m.in. "te cyferki" pod kodem kreskowym, które i tak co miesiąc są
    i>nne :) Zatem upierdliwość "posłuszeństwa" jest dla mnie pomijalna.

    Zapłata poszła, na Twoje konto nie wróciła. To kto jo ma? Ty czy Tauron?
    Jakiś identyfikator płatności? Kogo to obchodzi, to ich wewnętrzna sprawa.
    Wpisz nazwisko i nr odbiorcy, a resztę olej. A zmiana tytułu płatności jest
    w Citi możliwa samodzielnie, zmieniasz po prostu domyślną w momencie
    płacenia. Nr konta już tylko telefonicznie. Za prąd to płacimy co miesiąc, a
    nie co pół roku.
    A jeszcze lepsza parodia. Indywidualny nr konta (do jednej wpłaty) i
    unikalny identyfikator płatności. Tragedia jak do siebie nie pasują. KRUK a
    może nawet Ukraińcy?
    Pzdr.