  • 11. Data: 2009-05-26 09:40:08
    Temat: Re: Dane dla idiotów?
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj ile wynosiła inflacja r/r i jaka jest dynamika inflacji w
    > ostatnich miesiącach oraz prognoza.

    Zawsze mnie to dziwi. Jakimi drogami chodzą Twoje myśli? Dane były 1% bez
    uwzględnienia inflacji, a oczekiwano 0,2% bez uwzględnienia inflacji. Są
    lepsze od oczekiwań tak wyrażonych. Oczywiście Ty na tak przedstawione dane
    nie dałeś się nabrać ani zmanipulować. Wszystkich o tym poinformowałeś i
    uratowałeś świat od całkowitej zagłady. Możesz mnie zaliczyć do grona
    uratowanych i lecieć po medal.

  • 12. Data: 2009-05-26 09:40:47
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    d=17973

    > "Sprzedaż detaliczna dla Polski wyniosła za kwiecień 1% r/r wobec
    > oczekiwanych 0,2% r/r. Stopa bezrobocia za tożsamy okres wskazuje 11%
    > względem 11,2% konsensusu. Dane lepsze od oczekiwań. WIG20 traci 0,36%. "
    >
    > Tak jak przypuszczałem. Komunikat jest spójny ale nie wiem niestety co ty
    > palisz....
    > dane są lepsze od OCZEKIWAN !
    > a nie że są lepsze WOGOLE...

    Przepraszam.
    Dopiero teraz zrozumiałem, że oczekiwany był KONIEC ŚWIATA i TOTALNA
    ZAGŁADA.
    Jest dużo lepiej!!!
    Świat jest jednak piękny.
    :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2009-05-26 09:41:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:gvgd8n$ni6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    Tobie chyba sprzedaż spadła do zera bo w/w adresy nie dają oznak życia...

    --
    marfi

  • 14. Data: 2009-05-26 09:41:58
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    >
    > Przepraszam.
    > Dopiero teraz zrozumiałem, że oczekiwany był KONIEC ŚWIATA i TOTALNA

    rzeczywiście mocne to zioło....

    george

  • 15. Data: 2009-05-26 10:18:30
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    wiadomości news:gvgdj0

    > Przepraszam.
    > Dopiero teraz zrozumiałem, że oczekiwany był KONIEC ŚWIATA i TOTALNA
    > ZAGŁADA.

    Nie zrozumiałeś - oczekiwana była konkretna wartość - 0,2%.

  • 16. Data: 2009-05-26 10:20:31
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    "Lepsze od oczekiwanych" dotyczy prognozy liczonej w ten sam sposób i
    niczego innego.

  • 17. Data: 2009-05-26 10:20:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gvgdj0

    > Nie zrozumiałeś - oczekiwana była konkretna wartość - 0,2%.

    Tak 0,2% przy OCZEKIWANEJ INFLACJI wyraźnie poniżej 3%, a nie 7%.

    WIG20 właśnie potwierdza, że jest super. :-P

  • 18. Data: 2009-05-26 10:29:09
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    > "Lepsze od oczekiwanych" dotyczy prognozy liczonej w ten sam sposób i
    > niczego innego.

    Przecież rozumiem.

    Np Merol kosztuje w lipcu 2008 - 80 000 euro. Obecnie zakupiłem euro i
    zdecydowałem się go kupić bo cena staniała do 78 000 euro i jest lepsza od
    oczekiwanej rok temu.

  • 19. Data: 2009-05-26 10:33:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:gvggdj$1g1$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > Np Merol kosztuje w lipcu 2008 - 80 000 euro. Obecnie zakupiłem euro i
    > zdecydowałem się go kupić bo cena staniała do 78 000 euro i jest lepsza od

    Nie czekasz na dołek ???

    --
    marfi

  • 20. Data: 2009-05-26 10:55:43
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Tak 0,2% przy OCZEKIWANEJ INFLACJI wyraźnie poniżej 3%, a nie 7%.

    To jedynie Twoja interpretacja, bo w tekście nie ma słowa o odniesieniu do
    byłej, teraźniejszej czy potencjalnej inflacji. Jak sądzę podawane są
    wartości bezwzględne.

    > WIG20 właśnie potwierdza, że jest super. :-P

    WIG20 już od pewnego czasu żyje własnym życiem :)