  • 1. Data: 2009-05-25 13:08:32
    Temat: Barbara Wrzosek
    Od: " " <c...@W...gazeta.pl>

    Barbara Wrzosek
    Wielu ludzi trzyma się z dala od giełdy, bo po prostu jej nie rozumie. Gdy
    jesteś na naszym treningu, nad całością czuwa Basia, obdarzona talentem
    pedagogicznym. Jej największą zaletą jest to, że potrafi przekazać ci swoją
    wiedzę tak, że nie masz innego wyjścia jak zrozumieć co do ciebie mówi. Jest
    żywym dowodem na to, że to kobiety przy odpowiednim zaangażowaniu i wiedzy,
    są lepszymi inwestorkami od płci męskiej.

    Inwestor giełdowy z kilkuletnim doświadczeniem odnoszący duże sukcesy na
    rynku GPW. Posiada ogromne doświadczenie w biznesie, była dyrektorem w wielu
    firmach. Zawsze w stu procentach zaangażowania w to co robi. To w połączeniu
    z ciepłem i życzliwością sprawia, że jest głównym motorem napędowym tego
    szkolenia. Specjalistka od instrumentów pochodnych jakimi są kontrakty
    terminowe i opcje. Podczas treningu wprowadzi Cię w nowy świat inwestowania
    i otworzy przed tobą możliwości jakie dają instrumenty pochodne.

    http://www.inwestorgieldowy.com/pages/kim-jestesmy/0

    i jk tu nie wierzyc w sukces na gieldzie, P A L M do dziela

  • 2. Data: 2009-05-25 13:38:08
    Temat: Re: Barbara Wrzosek
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Barbara Wrzosek
    >
    > http://www.inwestorgieldowy.com/pages/kim-jestesmy/0
    >
    > i jk tu nie wierzyc w sukces na gieldzie, P A L M do dziela
    >
    > --

    tylko dlaczego wszyscy trenerzy mają zdjęcie, a pani Barbara nie?... seksizm
    jakiś czy co...

  • 3. Data: 2009-05-25 17:52:23
    Od: x <l...@p...fm>

    takich orłów w zyciu nie widzialem

  • 4. Data: 2009-05-25 19:41:52
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > i jk tu nie wierzyc w sukces na gieldzie, P A L M do dziela

    Tzn ????

    P.S. a pokazują PIT'y?
    --

    P a l m @

  • 5. Data: 2009-05-25 20:20:19
    Od: "stary" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > i jk tu nie wierzyc w sukces na gieldzie, P A L M do dziela
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -

    Sio,a kysz