  • 1. Data: 2003-04-30 07:46:53
    Temat: Czyżby dla niebogatych i nowoczesnych BZWBK był lepszy niż mBank!!
    Od: t...@p...onet.pl

    Co o tym sądzicie?

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03043
    0/pieniadze_a_1.html#1

  • 2. Data: 2003-04-30 08:22:58
    Od: t...@p...onet.pl

    Tylko jedna drobna uwaga. Ten ROR (zwany Konto 24PLUS) - lider dla niebogatych
    i nowoczesnych ma zerowe oprocentowanie, niezerowe opłaty za prowadzenie oraz
    przelewy w internecie itp.

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194370

    WNIOSEK: Aby wygrać ranking Rzepy należy WYZEROWAĆ oprocentowanie.

  • 3. Data: 2003-04-30 08:25:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Co o tym sądzicie?

    Sadze, ze debilizm przekracza wszelkie granice....
    Zacytuje tylko:

    "Małżeństwo, Tomasz i Anna, ma do dyspozycji 2 tys. zł miesięcznie.
    Jest to pensja Tomasza. Anna nie pracuje, zajmuje się wychowaniem
    rocznego syna."

    (...)

    "Co prawda, obie instytucje nie pobierają opłat za wydanie i
    korzystanie z karty, ale BZ WBK proponuje wyższe limity na transakcje
    w bankomacie i sklepach. Jest to bardzo ważne dla osoby, która stroni
    od podejmowania pieniędzy w okienku oddziału."

    Jednym slowem ten CBM Indicator robi takie analizy, ze chyba ja zaloze
    firme, albo z jakims wortalem zaczne robic to samo... Bosz....

  • 4. Data: 2003-04-30 10:03:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    t...@p...onet.pl writes:

    > WNIOSEK: Aby wygrać ranking Rzepy należy WYZEROWAĆ oprocentowanie.

    Akurat roznice w oprocentowaniu ROR sa nieznaczace - ktos trzyma
    oszczednosci na ROR?

    MJ

  • 5. Data: 2003-04-30 10:12:39
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    > Akurat roznice w oprocentowaniu ROR sa nieznaczace - ktos trzyma
    > oszczednosci na ROR?

    Tak bo mam za mało nadwyżek by przeznaczyć je na lokatę. Dawniej byłem w
    stanie to zrobić minimalna kwota lokaty w Lukasie wynosiła 200 zł. Teraz
    1000 zł i tylko ror mi zostaje.
    Nie każdy ma pensję wynoszącą kilka tysięcy :-(

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-04-30 10:15:39
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Akurat roznice w oprocentowaniu ROR sa nieznaczace - ktos trzyma
    > oszczednosci na ROR?

    A dlaczego mam blokować pieniądze na lokacie, kótra jest niżej oprocentowana
    niż ROR ? Porównaj np. PKOBP i mbank (lokaty i ROR)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-04-30 10:49:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piotr Solarz" <p...@...pl> writes:

    > Tak bo mam za mało nadwyżek by przeznaczyć je na lokatę. Dawniej byłem w
    > stanie to zrobić minimalna kwota lokaty w Lukasie wynosiła 200 zł. Teraz
    > 1000 zł i tylko ror mi zostaje.

    Jesli kwota nadwyzki wynosi 500 zl srednio w miesiacu, i roznica w
    oprocentowaniu dwoch kont to 2 punkty procentowe, to roznica w
    odsetkach po oplaceniu podatku wynosi 8 zlotych rocznie. Czy to w
    ogole jest kwota warta uwagi?

    MJ

  • 8. Data: 2003-04-30 11:41:28
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

> [...]
    > oprocentowaniu dwoch kont to 2 punkty procentowe, to roznica w
    > odsetkach po oplaceniu podatku wynosi 8 zlotych rocznie. Czy to w

    Jeszcze jedną rzeczą jest opłata za prowadzenie konta. W Lukasie przy o
    niebo lepszej obsłudze przy e-koncie nie płacę nic. W BZWBK przy
    oprocentowaniu ROR=0% za rok należy zapłacić za sam ROR 60 zł :-) + wszelkie
    opłaty za przelewy itp.

    Piotrek

  • 9. Data: 2003-04-30 11:56:58
    Od: Jurgen <n...@s...me>

    On 30 Apr 2003 09:46:53 +0200, t...@p...onet.pl wrote:

    >Co o tym sądzicie?
    >
    >http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_0304
    30/pieniadze_a_1.html#1

    jedna wielka qpa
    tak jak porownanie ebankow w chipie
    wg nich volkswagen daje mozliwosc wyplacania bez prowizji we
    wszystkich bankomatach
    owszem prawda ale od 400zl
    ponizej 1.5 za kazda wyplate
    tego juz nie napisali
    heeeh
    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 10. Data: 2003-04-30 12:13:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piotr Solarz" <p...@...pl> writes:

> [...]
    > przy o niebo lepszej obsłudze przy e-koncie nie płacę nic. W BZWBK
    > przy oprocentowaniu ROR=0% za rok należy zapłacić za sam ROR 60 zł

    O, i to jest wlasnie znaczaca roznica i na to trzeba patrzec
    porownujac, a nie na odsetki...

    MJ