    From: "Darek" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czym sie rozni kredyt od kredytu z hipoteka ?
    Date: Tue, 27 May 2003 08:20:41 +0200

    Kredyt hipoteczny jest przeznaczony tylko na cele mieszkaniowe. Natomiast na
    inne cele moze byc przeznaczona pozyczka hipoteczna. Jedno i drugie jest o
    wiele tansze od zwyklego kredytu konsumpcyjnego.
    Hipoteka jest zabezpieczeniem ostatecznym kredytu. Najlepszy kredyt to
    kredyt regularnie splacany, czyli zarobki jak najbardziej istotne. Poza tym
    kredyty hipoteczne zaciaga sie na dosc znaczne kwoty w porownaniu z
    kredytami konsumpcyjnymi i raczej nie znalazlbys 3-5 zyrantow zeby dostac
    np. 150 tys PLN kredytu. zamiast zyrantow masz hipoteke.