  • Data: 2018-07-14 18:46:27
    Temat: Re: Czy zbliżeniówki są już bezpieczne? ;)
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 14 lipca 2018 13:21:21 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Można pitolić o bezpieczeństwie czy o pomocy w zorientowaniu się, że karta gdzieś
    zniknęła, ale jeśli jest tak bez ostrzeżenia to niweczy to całą ideę GP.
    > Myślę, że to materiał na reklamację - chyba że jest o tym w citkowych warunkach
    używania GP, nie czytałem, bo mam visę, żona ma simplicity, ale nie chce mi się
    płacić tabletem, żeby to zweryfikować.
    > Napisałbyś reklamację, zobaczymy, co odpowiedzą.
    > Na szczęście naklejka przez 3 lata o platik nie zawołała ;>

    Az tak to mi się nie chce, bo Citi odkładam do klasera. Z ciekawości sprobuje jeszcze
    raz przy okazji.

    > Różny czy podzbiór? Tzn. jest jakiś bank z AP, który nie ms GP?

    Az tak to nie analizowałem, być może masz racje.

    MK