  • Data: 2003-05-21 10:11:29
    Temat: Re: Czy za 50 lat będzie jeszcze tradycyjny pieniądz?
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mysle, ze nie tylko (ani nawet nie przede wszystkim) o ciemne
    interesy
    > chodzi. Pieniadz papierowy (w kazdym razie jakas _materialna_ forma
    pieniadza)
    > bedzie zawsze istniala ze wzgledow chocby psychologicznych, a
    tezauryzacja
    > bedzie zawsze w tej formie przynajmniej czesciowo dokonywana. W
    ludzkiej
    > psychice jest cos takiego, ze czlowiek chce moc swoj majatek
    dotknac, czasem

    No to sobie poogląda cyferki na ekranie monitora i tez będzie
    zadowolony :)

    A poważnie - z koła nie zrezygnowano, to i z pieniędzy się nie
    zrezygnuje. Ostatni czytałem "Powrót z gwiazd" Lema - tam w
    przyszłości facet otrzymał od banku "portfel", który wytłaczał
    plastikowe pieniądze. No tak, ale pan Lem nie przewidział internetu...
    A w ogóle, to OT.

    Grzexs