  • 11. Data: 2008-04-18 10:41:30
    Temat: Re: Czy wrocic do bph ? po fuzji
    Od: "greg" <...@...xx>

    > a ja teraz to jestem juz tylko miedzy wyborem
    > eurobanku
    > i polbanku
    >
    > co o nich sądzicie ?

    lepszy podglad/funkcionalnosc online ma eurobank
    ale tanszy jest polbank :)
    zalezy czego oczekujesz od konta

  • 12. Data: 2008-04-18 12:04:04
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Moglbys sprawdzic (ja z przyczyn technicznych narazie nie moge), czy
    > zlecenie z
    > data przyszla ustawione na dzien, gdy na pierwszej sesji nie ma srodkow na
    > koncie, wykona sie nastepna sesja, gdy konto zasili srodkami sesja
    > przychodzaca
    > lub wplata? Podobno nieformalnie tak by zadzialalo, chociaz regulaminowo
    > nie
    > gwarantuja i oczekuja zasilenia konta w przeddzien i wyjscia pierwsza
    > sesja
    > wychodzaca.

    ok, moge zrobic taki eksperyment

    > I jeszcze pytanko - czy przelewy zatwierdzone wieczorem dalej sie
    > przeistaczaja w wykonane z data dzisiejsza, mimo, ze wyjda dopiero
    > jutrzejszym
    > eliksirem, czy pozostaja jako oczekujace nie pomniejszajac salda?
    > Ostatni wisial mi jako oczekujacy, ale nie wiem czy poprawili, czy
    > przypadkowo,
    > bo to bylo juz po polnocy (moze nie warto bylo "wykonywac", bo i tak z ta
    > sama
    > data wyjdzie eliksirem :) )

    to rownież mogę sprawdzic, ale w pon., poprzelewam kase miedzy Multi i
    Eurobankiem ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2008-04-18 12:35:10
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > to rownież mogę sprawdzic, ale w pon., poprzelewam kase miedzy Multi i
    > Eurobankiem ;-)

    Fajnie :)
    warto wiedziec na czym sie stoi.

    Zwrociles uwage, ze karta debetowa ma mozliwosc ustawienia limitow?
    Przy glownie internetowym wykorzystaniu konta to niezle zabezpieczenie
    (podobnie jak w nordei)jesli nie ma mozliwosci odsunac srodkow na bok lub jest
    na koncie dostepny limit debetowy.

  • 14. Data: 2008-04-19 08:22:00
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Krzysztofsf wrote:

    > lekko chodzi w necie, przyjazny interfejs. Ze wzgledu na przelewy po 60 gr
    > wyrzucam wiekszosc wplywow na inne konto, tak wiec z wielu opcji nie skorzystam.
    Jak sie zapiszesz do Nordea Benefit i ulokujesz badz pozyczysz 100 kola
    od nich, to bedziesz mial przelewy po 40gr :)

    WL

  • 15. Data: 2008-04-19 08:28:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Kwi, 10:22, Wwieslaw <u...@o...pl> wrote:

    > Jak sie zapiszesz do Nordea Benefit i ulokujesz badz pozyczysz 100 kola
    > od nich, to bedziesz mial przelewy po 40gr :)

    Oja ...:)

    Narazie robie jeden przelew za 60 groszy ;)

  • 16. Data: 2008-04-19 14:15:13
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "tomek" fu9j22$c05$...@a...news.neostrada.pl

    > Czy wrocic do bph po fuzji z pekao

    Najlepiej zrezygnować ze wszystkiego, co zostało sprzedane -- akurat
    z bankami pola wielkiego do popisu nie ma. Wówczas kupcy będą stratni, :)
    a my będziemy mogli im sprzedać to samo (klientów i poletko do popisu)
    raz jeszcze, później jeszcze raz... Nie będzie Francuz pluł nam w twarz
    ni dzieci nam tumanił!!! Polski my naród, polski ród...

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2008-04-19 16:22:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztofsf " fu9qle$kj9$...@i...gazeta.pl

    > Tylko jako marmurek (nie wierz, jesli ktos powie, ze sa internetowi - sami
    > pracownicy juz w to nie wierza - jako podglad - to moze byc)

    No patrz -- a wczoraj w marmurku nie chciano ode mnie przyjąć
    pieniędzy, tłumacząc to niesprawnością systemu i nieobecnością
    kogokolwiek [w Warszawie] kompetentnego. :) Zaproponowano mi
    wpłacenie w bankomacie, co uczyniłem.

    Tym razem Polbank nie świętował i zaksięgował wpłatę z dniem wpłacenia. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2008-04-22 20:06:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dnia 18-04-2008 o 14:04:04 RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > ok, moge zrobic taki eksperyment

    I jak?

    > to rownie? moge sprawdzic, ale w pon., poprzelewam kase miedzy Multi i
    > Eurobankiem ;-)

    Widze, ze poprawili z poziomu zlecen przyszlych.
    Niedawno nie mozna bylo robic zlecenia przyszlego z data jutrzejsza -
    system odrzucal i trzeba bylo robic przelew dzisiejszy.
    Obecnie bez problemu mozna zakladac zlecenie z data jutrzejsza - tak wiec
    sprawdzanie zdejmowania srodkow z przelewu dzisiejszego nie jest juz
    konieczne, chociaz warto by wiedziec, co sie dzieje, jesli przelew nie
    zalapie sie na ostatnia wychodzaca sesje eliksiru - ale to juz raczej
    problem akademicki.

    Sadze, ze wiele osob reklamowalo brak mozliwosci zakladania zlecen z data
    jutrzejsza.

  • 19. Data: 2008-04-23 09:17:48
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Piszesz teraz o Multi, czy o Euro?