  • 51. Data: 2013-07-12 00:19:20
    Temat: Re: Czy wiewióry już dały?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" krn1en$6n1$...@n...news.atman.pl

    > Po ile dają, że w "majtki" ze szczęścia cały czas robicie?

    Po 5 dych... Dają i zabierają, po czym znów dają... nielicznym...
    IMO warto pomyśleć o rosole z wiewiórek. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2013-07-12 06:50:59
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > "animka" krn1en$6n1$...@n...news.atman.pl

    > Po 5 dych... Dają i zabierają, po czym znów dają... nielicznym...
    > IMO warto pomyśleć o rosole z wiewiórek. ;)

    Wiewióry, to szczury. Tyle, że nadrzewne. Jadłbyś rosół ze szczura?
    Trzeba to wytruć, bo nawet śrutu z wiatrówki na to szkoda..

    Chociaż... dostać 5 dych (czy 4.5 dokładniej mówiąc, a za miesiąc-dwa
    nawet i to nie) za wykupienie szczurzego życia - może i warto? Kto to wie?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 53. Data: 2013-07-12 08:58:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    sqlwiel napisał(a) :

    > Wiewióry, to szczury. Tyle, że nadrzewne. Jadłbyś rosół ze szczura?
    > Trzeba to wytruć, bo nawet śrutu z wiatrówki na to szkoda..

    I na dodatek miewają wściekliznę.
    Jak się taka przymila to nie wiadomo, czy dobrze wychowana, czy
    właśnie zarażona :-D
    Szczur, nie szczur, ale wizualnie sympatyczniejszy niż podobne do
    długowłosego szczura coś co szczeka i ma kokardkę na czubku głowy ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

  • 54. Data: 2013-07-12 10:26:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sqlwiel" 51df8b33$0$1208$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > Chociaż... dostać 5 dych (czy 4.5 dokładniej mówiąc, a za miesiąc-
    > dwa nawet i to nie) za wykupienie szczurzego życia - może i

    5 dych, bo piątaka za kartę już zabrały.
    Może (skoro to szczury) zrobić z nich pokarm dla rybek i szaliki?...

    Nie widzę odpowiedzi szczurów na moje pytanie...

    Czy warto dawać tak dużo, aby później jedną nieopatrzną decyzją stracić dobre imię?
    Nie -- do straty Dobrego imienia nie doszło. :)

    Ale może dojść do zamiany wiewiórki w szczura?
    Już doszło. Teraz wiewiórka może zamienić się w ssaka jadalnego, choć
    niekoszernego?...
    I nie o orła mi tutaj chodzi, choć też nie jest koszerny.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2013-07-13 02:07:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "daniel" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Ja dostałem coś takiego na reklamację:

    Szanowny Panie,
    Uprzejmie dziękuję za kontakt z Bankiem BGŻ.

    Odpowiadając na Pana wątpliwości informuję, że w związku ze zmianami w
    Programie Premia+ od 28/05/2013 aby otrzymywac premię konieczne jest
    spełnienie kilku dodatkowych warunków m.in. zgód na kontakt Banku z
    Klientem, w przypadku nie spełnienia tych warunków premia nie jest należna.
    Jezeli uzupełnienie warunków nastapiło po dniu 27/06/2013 umożliwi to
    skorzystanie z premii w kolejnym cyklu.
    Wymyslaja coraz to nowe zgody, aby nie wyplacac, potem od wrzesnia
    sprawdzanie depozytow, wydaje mi sie, ze trzeba powoli myslec o ewakuacji,
    gdyz obliczone to jest, aby program trwal, ale zeby premii nie wyplacac.
    Teraz Alior ze zwrotem 400zl rocznie (5% od spozywczych i supermarketow)
    jest moze nizszy o 200zl, ale nie wymaga sledzenia wybiegow BGZ, aby premii
    nie dostac. Depozyty ma sprawdzac na od 27/09 i dokladnie na ten dzien, po
    pewnym czasie zmienia pewnie na srednie saldo, bo kto bedzie tam trzymal
    kase na oszcz. na 1%.