  • 1. Data: 2013-07-08 20:41:23
    Temat: mBank i money back
    Od: "Rafal" <a...@p...pl>

    Witam,

    mam pytanie, czy mBank wypłacił już money back za czerwiec 2013 ?

    --
    Serdecznie pozdrawiam,

    Rafał

  • 2. Data: 2013-07-08 20:46:46
    Temat: Re: mBank i money back
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-07-08 20:41, Rafal pisze:
    > mam pytanie, czy mBank wypłacił już money back za czerwiec 2013 ?

    dobro od buddy jeszcze nie wróciło, wszak budda ma czas do następnego
    poniedziałku... o ile wypłaci w terminie ;)

  • 3. Data: 2013-07-08 21:29:36
    Od: "Rafal" <a...@p...pl>

    Przepraszam, rzeczywiście, poniedziałki mi się pomyliły.

    --
    Serdecznie pozdrawiam,

    Rafał