  • 1. Data: 2003-07-03 22:49:28
    Temat: Czy wiecie, że...
    Od: Ada <a...@o...pl>

    Czy wiecie , że Bank Handlowy ma niezłą oferte kredytową. W sumie chyba
    jedna z niewileu spoko rzeczy , która jest oferowana w chwili obecenej ,
    mam nadzieje , ze nie wylece za to z pracy. pozdrawniam

  • 2. Data: 2003-07-04 04:46:45
    Temat: Re: Czy wiecie, że...
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Ada wrote:
    > Czy wiecie , że Bank Handlowy ma niezłą oferte kredytową. W sumie chyba
    > jedna z niewileu spoko rzeczy , która jest oferowana w chwili obecenej ,
    > mam nadzieje , ze nie wylece za to z pracy. pozdrawniam

    A mogłabyś darowa sobie ten spam? Bo tu na grupie wiemy, że u Was t
    sobie można ew. KK zrobić, ale zadłużać się to już jest niebezpiczne i
    raczej nic nas nie przekona.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-07-04 08:09:02
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > A mogłabyś darowa sobie ten spam? Bo tu na grupie wiemy, że u Was t
    > sobie można ew. KK zrobić, ale zadłużać się to już jest niebezpiczne i
    > raczej nic nas nie przekona.
    nic dodać nic ująć

    pozdrawiam...
    właściciel KK i ROR'a w Citi

  • 4. Data: 2003-07-04 09:37:53
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Ada wrote:
    > Czy wiecie , że Bank Handlowy ma niezłą oferte kredytową. W sumie
    > chyba jedna z niewileu spoko rzeczy , która jest oferowana w chwili
    > obecenej ,

    ??
    Ja bym raczej powiedział, że spoko to są w BHW karty kredytowe i Maestro
    na wyjazdy zagraniczne.
    Ale oferta kredytowa? Gepard? Ee, tam... ;)

    > mam nadzieje , ze nie wylece za to z pracy. pozdrawniam

    Wylecieć może nie wylecisz, ale spam jest raczej nie halo.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-07-04 11:25:43
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

    "Ada" <a...@o...pl> wrote in message news:be2bvq$nmd$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy wiecie , że Bank Handlowy ma niezłą oferte kredytową. W sumie chyba
    > jedna z niewileu spoko rzeczy , która jest oferowana w chwili obecenej ,
    > mam nadzieje , ze nie wylece za to z pracy. pozdrawniam

    Polecam watek
    The citi never... ever... whatever
    z tej grupy.

    T. D.