  • 1. Data: 2002-01-18 15:12:13
    Temat: Czy warto MasterCard?
    Od: "JR" <r...@p...gazeta.pl>

    Hej,

    Mam konta w mBanku i w BZWBK (po rezygnacji z kont w Citi i Pekao).
    i do obu kont karty VISA Electron (oraz kredytową VISA w WBK).

    Jeżdżę często służbowo i prywatnie do Niemiec i Austrii i stąd wynika mój
    problem/pytanie:

    1) W Niemczech, Austrii itp. wolą Maestro/Mastercard niż Visy
    2) Przeliczenie transakcji przez VISA odbywa się w dolarach - czyli mam dwa
    przewalutowania - z Euro na Dolary a potem z Dolarów po kursie banku na PLN.
    To rodzi koszta.

    Czy zdaniem grupy korzystniej będzie wejść w posiadanie karty MasterCard
    i/lub karty do konta typu Maestro (mogę mieć taką w WBK zamiast Electrona)?

    Gdzie mogę dostać kredytowego Mastercarda z przyzwoitym limitem i jakością
    obsługi?

    pozdrawiam Grupę,

    JR

  • 2. Data: 2002-01-18 15:31:10
    Temat: Re: Czy warto MasterCard?
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Gdzie mogę dostać kredytowego Mastercarda z przyzwoitym limitem i jakością
    > obsługi?

    Z tego co pamietam to tylko w Pekaesie jest Partner, ale on nie ma grace
    periodu no i obsluga.....
    Ale przeciez BZWBK wydaje chargowego MC, nie lepiej skorzystac z ich oferty
    ?

  • 3. Data: 2002-01-18 18:32:22
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Z tego co pamietam to tylko w Pekaesie jest Partner, ale on nie ma grace
    > periodu no i obsluga.....

    To jeszcze nic- teraz żądają tylu papierków, ze nie wiem czy w samochodzie
    się zmieści.
    Ja chciałem tylko charge Shell, ale spasowałem po trzech wizytach w oddziale
    (to trzeba donieśc, to jeszcze to ...itd.).
    Odradzam szczerze.
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-01-18 21:58:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale przeciez BZWBK wydaje chargowego MC, nie lepiej skorzystac z ich
    oferty

    Ale tylko dawne oddzialy BZ - od maja i WBKu

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-19 05:00:15
    Od: "Michal Okonek" <o...@m...pl>

    Jest jeszcze w Pekao zwykly MC charge -ale trzeba miec tam konto i MC World
    Signa - ale tez trzeba miec konto i utrzymywac wysokie obroty.

    Pozdr

    Michal

    --
    Michal Okonek
    ________________________

    Map1
    http://www.map1.pl

  • 6. Data: 2002-01-19 07:20:54
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Okonek" <o...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Jest jeszcze w Pekao zwykly MC charge -ale trzeba miec tam konto i MC
    World
    > Signa - ale tez trzeba miec konto i utrzymywac wysokie obroty.

    Tą pierwszą odradzam, ze względu na prowizje od bezgotówkowych.
    Co do drugiej, to się zgadzam, że obroty, ale KOSMICZNE obroty.
    Ta karta jest dla prezesa Pekao i innych banków w Polsce, różnych
    Gudzowatych, Kulczyków itd.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-01-19 09:42:01
    Od: premek <p...@w...pl>

    Grzegorz wrote:

> [...]
    > Ja chciałem tylko charge Shell, ale spasowałem po trzech wizytach w oddziale
    > (to trzeba donieśc, to jeszcze to ...itd.).

    a ja dostalem ( choc na razie jeszcze czekam az przysla ) bez problemu Shella,
    zadnych papierkow, choc moze to miec znaczenie ze wczesniej mialem chargowe VC i
    EC/MC

    pozdrawiam
    premek

  • 8. Data: 2002-01-19 14:56:34
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    Shella,
    > zadnych papierkow, choc moze to miec znaczenie ze wczesniej mialem

    No patrz, a ja miałem zlotego mc i musiałem wypełniać papiery jak dla
    kredytówki (gdzie mieszkam, ile zarabiam, czy mam kredyty, co posiadam itd.)
    Serio wypisałeś tylko wniosek ?
    Jak tak, to moje zdanie o tym banku (ze względu na niejednolite procedury)
    staje się coraz gorsze.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-01-19 15:06:44
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

> [...]
    > Co do drugiej, to się zgadzam, że obroty, ale KOSMICZNE obroty.
    > Ta karta jest dla prezesa Pekao i innych banków w Polsce, różnych

    World Signia ? 900 zł za używanie karty rocznie. Wydawana osobom
    fizycznym o wysokich miesięcznych wpływach na rachunek i aktywach
    ulokowanych w banku na kwotę minimum 500 000 zł (!).
    Podpis grawerowany w złocie...

    Pozdr.
    Piotrek "Merlin" Krzciuk
    m...@i...com