  • 11. Data: 2012-04-23 18:52:26
    Temat: Re: Czy w Alior Bank jest obowiazek posiadania karty?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Mam u nich ROR zlotówkowy i dolarowy, i nigdy nie mialem zadnej karty.

  • 12. Data: 2012-04-23 19:33:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tez moge potwierdzic to co napisali koledzy wyzej. Mialem debet?wke na samym
    > poczatku ale szybko zrezygnowalem. Ostatnio potrzebowalem pilnie wyplacic
    > got?wke w oddziale,poprosili mnie tylko o dow?d osobisty

    dokładnie karty mozna NIE miec i konto jest calkowcie bezplatne

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2012-04-23 19:41:25
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Apr 23, 6:12 pm, neoniusz <n...@j...org> wrote:
    > "Sieć placówek partnerskich organizowana jest na zasadzie franczyzy. W
    > placówkach partnerskich, w celu identyfikacji oraz zapewnienia
    > bezpieczeństwa, Klient potwierdza kartą z użyciem PIN-u każdą operację
    > na koncie."
    >
    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/lista_o...

    > Jak popatrzylem na liste tych placowek to sa glownie w malych
    > miasteczkach. A jesli w duzych to max 1-2, reszta to normalne oddzialy.
    > Na zywo sie z tym jeszcze nie spotkalem, ale w Krakowie nie ma ani
    > jednej takiej placowki. Tez zawsze posluguje sie w Aliorze dowodem, bo
    > karty nie mam od dawna.

    Problem w tym, ze w malych miasteczkach tez zyja ludzie i Ci nie maja
    czesto innej mozliwosci jak wyplacic w jedynej partnerskiej placowce
    Alior Banku. Pani na infolinii musiala sprawdzic ta informacje z
    przelozonym i niestety potwierdzila to co napisalem wczesniej. Klient
    chcac byc obsluzony w placowce partnerskiej musi miec karte debetowa.
    Pierwszy raz spotykam sie z tak dziadoskim produktem bankowym na
    polskim rynku.

    Eurokonto Net (darmowe prowadzenie bez zadnych wymagan, przelewy,
    wplaty i wyplaty w okienku) w PeKaO SA jak widze nie bardzo ma
    konkurencje, oplata jest jedynie za sms 0,20gr lub token 1pln (chyba
    zrezygnowali juz z darmowych zdrapek), wplaty i wyplaty w kazdym
    oddziale na podstawie ich wewnetrznej karty identyfikacyjnej + duza
    ilosc oddzialow.

  • 14. Data: 2012-04-23 21:03:37
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 23.04.2012 18:21, osa wrote:

    > :O jakoś mnie to rozwiązanie nie przekonuje... jeśli karta jest ZAMIAST
    > dokumentu tożsamości, to chyba mam kolejny argument, aby rozstać się z
    > Aliorem...

    O ile mnie pamięć nie myli, w placówkach franczyzowych Getin Banku jest
    podobnie, tj. trzeba posiadać kartę debetową, by być obsłużonym.

    Poza tym wydaje mi się, że to raczej dodatkowe zabezpieczenie do
    dokument tożsamości, a nie jedyny sposób potwierdzenia tożsamości.

  • 15. Data: 2012-04-24 08:46:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 23 Apr 2012 08:10:59 -0700, Stiwi wrote:

    > Moze zatem cos sie zmienilo na przestrzeni tych 3 lat?

    Nie :)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 16. Data: 2012-04-26 10:55:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 10:41:25 -0700, Stiwi napisał(a):

> [...]
    > chcac byc obsluzony w placowce partnerskiej musi miec karte debetowa.
    > Pierwszy raz spotykam sie z tak dziadoskim produktem bankowym na polskim

    Te wizyty w oddziale to będą jakieś częste? Bo jeśli tylko głównie
    wypłaty, to może jakoś się przekonać po prostu do bankomatu i tyle.
    Tudzież jeżeli ma to być jedna wypłata w miesiącu to np bank pocztowy i
    wypłata przez listonosza (nie wiem czy to jeszcze działa) albo jakiś cash-
    back w sklepowej kasie.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2012-04-26 15:17:47
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Apr 26, 10:55 am, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > wypłata przez listonosza (nie wiem czy to jeszcze działa) albo jakiś cash-

    Jednak moze ktos nie chce placic 9 pln miesiecznie, bo np nie spelnia
    wymogow?
    Poza tym tu nie chodzi o kwestie przekonania sie do bankomatu czy nie,
    ma byc rachunek bez karty, bezplatny i bez minimalnych wplywow, z
    obsluga przez internet, a w razie naglej potrzeby potrzeby mozliwosc
    wyplaty gotowki w okienku. Bardziej chodzi o praktyki tego pseudo
    banku i ich placowek partnerskich. Ci ktorzy mieszkaja w wiekszych
    miastach, problem nie dotyczy, gdyz pseudo bank ma swoje normalne
    oddzialy. Pseudo dlatego, ze obsluga pod szyldem Alior Bank powinna
    byc w kazdej placowce na takich samych zasadach, a klienta to nie
    powinno interesowac czy to franchising, partnerska, wlasna czy obca.

    Widze, ze poza Eurokontem Net w PeKaO SA, zalozenia spelnia takze
    konto internetowe w Millenium.

  • 18. Data: 2012-04-27 11:07:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 06:17:47 -0700, Stiwi napisał(a):

    > Jednak moze ktos nie chce placic 9 pln miesiecznie, bo np nie spelnia
    > wymogow? (...)

    No ale do kogo Ty masz pretensję, bo nie rozumiem? Do banku że ma taki a
    nie inny model swojej działalności? Nie pasuje Ci, to szukasz innej
    oferty, tak jak to właśnie robisz a tak to się czepiasz i piane bijesz
    cholera wie po co.

    PS mi chodziło o kartę bankomatową ogólnie a niekoniecznie tą aliorową.

    --
    xbartx