  • 1. Data: 2013-02-17 20:07:53
    Temat: Czy to są aktualne dane na wp.pl?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Tak sobie patrzę i porównuję i coś mi te dane na wp.pl nie pasują do
    dzisiejszości.
    http://produkty.banki.wp.pl/konto-osobiste.html

    Tak dla przykładu wklejam jeden Bank:
    mBank mBank - eKONTO
    Konto do realnego zarządzania swymi finansami.
    oproc. 0%, prowadzenie 0zł+2zł/mc za kartę
    przelew zewn. Internet 0zł w banku 0zł
    bankomaty własne 0zł obce 5zł zagr. 0zł
    zyski: +0,00
    opłaty: -624,00
    roczny bilans: -624,00
    ocena: 2.5 pkt.

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-02-18 11:50:56
    Temat: Re: Czy to są aktualne dane na wp.pl?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mBank mBank - eKONTO
    > Konto do realnego zarządzania swymi finansami.
    > oproc. 0%, prowadzenie 0zł+2zł/mc za kartę

    Widząc założenie o 10 wypłatach na miesiąc z obcego bankomatu zaczynam
    podejrzewać, że chyba jestem nienormalny, bo ja na truskawki to cukier....
    P.G.