  • Data: 2007-09-24 19:39:06
    Temat: Re: Czy ten system mBanku taki dobry?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Sep 2007 17:03:21 +0000,
    osoba podpisana: Katie <n...@w...pl>
    napisała:

    > Jeżeli są to alimenty to pojawia się dramat, bo na odsetkach się
    > niestety nie skończy. I zaskoczę cię, ale taki zwrot środków nie trwa
    > niestety jeden dzień. No chyba, że jest jakiś fenomenalno-szybki bank w
    > którym trwa to tylko dzień ;-)
    > Oprócz alimentów takie piękne przypadki to komornik, opłaty za rozprawy
    > sądowe i takie tam inne badziewia, za które grozi coś więcej niż odsetki
    > ustawowe.
    > I tak na marginesie-numery KK czasami się zmieniają, więc żebyś nie był
    > kiedyś zaskoczony ;-)

    O czym Ty właściwie piszesz?
    że komuś wysłałem pieniądze przez pomyłkę, przez co zabrakło na alimenty
    ?
    Czy może o tym, że komornicy z dnia na dzień zmieniają sobie numer
    konta?

    Zwykle przy poważniejszych sprawach numer konta nie jest podawany "na
    gębę" tylko "jakoś" udokumentowany. Mylę się ?

    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)