  • Data: 2007-09-26 08:21:18
    Temat: Re: Czy ten system mBanku taki dobry?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Katie pisze:
    [...]

    > Zwykle to ludzie nie patrzą dokładnie czy numer konta się odbiorcy
    > zmienił tylko wysyłają środki na to co mają już zapisane na liście,
    > szczególnie problematyczne jest to w przypadku zmiany tylko oddziały
    > banku-zmienia się tylko końcówka numeru.
    1. I wtedy przelew powinien wrócić (jeśli konta nie ma)
    2. Jeśli ja mam zapsane w umowie, że trzeba wpłacać na jakieś konto to
    co mnie obchodzi, że ktoś sobie je zmienił ? No chyba, że ktoś podpisuje
    akt notarialny sprzedaży mieszkania w którym nie ma numeru konta - ale
    to już sam sobie jest winien.
    >I wyobraź sobie mądralo, że się
    > mylisz ;-)
    I jaki to był % wszystkich przelewów, w których ta zmiana numerów
    spowodowała takie nieszczęścia?

    KJ