  • 11. Data: 2008-11-30 14:33:38
    Temat: Re: Czy są banki, którym nigdy nie dacie zarobić ani grosza ?
    Od: "Konrad M." <d...@A...chip.pl>

    Pekao SA
    Za 8,5 za eurokonto.

  • 12. Data: 2008-11-30 15:55:57
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 14:57, "bradley. st" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
    > Polski citibank ("citibank handlowy") za najpierw zablokowanie, a pozniej
    > zamkniecie mojego konta. Jak sie okazalo pozniej, po wprowadzeniu Patriot Act
    > w Stanach nadgorliwi polscy shittybankowcy zazyczyli sobie numerow Social
    > Security od osob z adresem do korespondencji w Stanach.
    >
    > Tym panom juz dziekujemy!
    >
    > --

    Przyznam, że mocne..! Przez osiem lat, 1998-2004, miałem u nich dwie
    złote karty kredytowe. Z ulgą sie ich pozbyłem. Teraz znowu mam u nich
    golda, tylko dlatego, że przejęli Miles&More. Liczę na to, że wskutek
    skarg klientów, wkrótce Lufa im to zabierze.

  • 13. Data: 2008-11-30 16:15:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    g.googlegroups.com...

[...]

    A na co sie tak skarza klienci?

    MK

  • 14. Data: 2008-11-30 16:16:44
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Dnia Sun, 30 Nov 2008 10:56:08 +0100, Filip Lach napisał(a):

    > PEKAO S.A. millenium, lukas

    Lukas - błędne wyliczenie wysokości przedterminowej spłaty całości
    kredytu i w efekcie ściganie mnie o groszową sumę wraz z wpisem do BIK;

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik

  • 15. Data: 2008-11-30 16:23:08
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    Pekao SA, PKO BP, jakikolwiek inny z interfejsem we flashu :)

  • 16. Data: 2008-11-30 16:38:08
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 17:15, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > golda, tylko dlatego, że przejęli Miles&More. Liczę na to, że wskutek
    > skarg klientów, wkrótce Lufa im to zabierze.

    Choćby na paskarski kurs transakcji zagranicznych. W dodatku konsument
    w chwili jej dokonywania nie ma możliwości sprawdzenia tego kursu.

  • 17. Data: 2008-11-30 17:35:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    k.googlegroups.com...

    Choćby na paskarski kurs transakcji zagranicznych. W dodatku konsument
    w chwili jej dokonywania nie ma możliwości sprawdzenia tego kursu.

    Chyba w zadnym banku nie ma mozliwosci sprawdzenia przed transakcja, bo z
    reguly jest przeliczne po kursie obowiazujacym podczas ksiegowania, a na to
    kiedy nastapi obciazenia bank ma ograniczony wplyw. Wydaje mi sie, ze kurs
    nie odbiega od tego jaki stosuja linie lotnicze przy przeliczeniach lub np.
    taki paypal.

    MK

  • 18. Data: 2008-11-30 17:52:11
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 18:35, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > nie odbiega od tego jaki stosuja linie lotnicze przy przeliczeniach lub np.

    Nie jestem bankowcem, ale chyba, choćby na stronie internetowej,
    powinna być informacja, po jakim kursie bank przeliczy transakcje
    realizowane w danym dniu ?

  • 19. Data: 2008-11-30 18:27:00
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Wydaje mi sie, ze kurs nie odbiega od tego jaki stosuja linie lotnicze
    > przy przeliczeniach lub np. taki paypal.

    Odbiega (na niekorzyść).

    marekz

  • 20. Data: 2008-11-30 18:50:39
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MK napisał(a):

> [...]
    > na to kiedy nastapi obciazenia bank ma ograniczony wplyw. Wydaje mi sie,
    > ze kurs nie odbiega od tego jaki stosuja linie lotnicze przy

    Wystarczy, że odbiega od tego, jaki stosują wszystkie inne banki :P

    PG