  • 11. Data: 2006-04-19 11:01:11
    Temat: Re: Czy przelewy wykonywane z BRE do mBanku są darmowe?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Wystarczy zajrzeć na stronę Mbanku i przeczytać co jest napisane na dole

    No i ? Tam jest "częścią BRE banku" a nie "częścią grupy bre"

    KJ

  • 12. Data: 2006-04-19 11:37:47
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Rex porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jak w temacie, to jest jeden bank (BRE Bank) więc przelewy chyba darmowe
    > z placówek BRE na rachunek mBanku. Zgadza się?
    IHMO przelewy nie beda darmowe. Z tego co wiem, to przelew
    mBank->multibank kosztuje 50gr. Wiec podobnie bre->mbank.
    Aha... 3-4 lata temu chcialem oplacic w bre rachunek za komorke (idea)
    jako ze centertel mial/ma konto w bre. Poszedlem, rachunek na ok
    80-100zl. Pani mowi ze spoko, ale 15zl prowizji.
    Wiec nie liczylbym na darmowe wplaty w bre na rzecz konta w mbanku.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 13. Data: 2006-04-19 15:15:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Nie zgadza się. Mbank jest odrębną jednostką pomimo przynależności do tej
    > samej grupy kapitałowej

    Jakiej grupy kapitałowej? Toż to TEN SAM bank.

  • 14. Data: 2006-04-19 17:29:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Rex <p...@z...spamem> wrote:

    > Dlaczego nie ma takiej możliwości? Nigdy nie korzystałem z usług BRE
    > Banku (nie licząć mBanku, który jest jego częścią).

    Ponieważ placówki BRE Banku obsługują tylko klientów instytucjonalnych.
    Swoich.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2006-04-19 17:37:48
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Ponieważ placówki BRE Banku obsługują tylko klientów instytucjonalnych.
    > Swoich.

    A Private Banking???
    http://www.brebank.pl/privatebank/;jsessionid=I0OA1L
    JC0XSKPQFIAFOCF3Q?context=198

    Darek

  • 16. Data: 2006-04-19 17:54:29
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > No i ? Tam jest "częścią BRE banku" a nie "częścią grupy bre"

    Wejdź sobie na stronę BRE Banku i poczytaj o nim. Wyjdzie Ci na zdrowie.

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 17. Data: 2006-04-19 17:55:08
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Rex napisał(a):

    > Z placówek BRE Banku, po prostu.

    Myślałem, że masz na myśli Multibank :)

    On też znajduje się w BRE Banku

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 18. Data: 2006-04-19 17:56:51
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Jakiej grupy kapitałowej? Toż to TEN SAM bank.

    http://www.brebank.pl/grupa/;jsessionid=YK4O3FJGVMLQ
    1QFIAFNSF3Q?context=191
    i czytamy grzecznie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 19. Data: 2006-04-19 18:12:09
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 19 Apr 2006 19:56:51 +0200, w
    <r6ej5iwlmsgf$.1py093v7tyxj1.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > http://www.brebank.pl/grupa/;jsessionid=YK4O3FJGVMLQ
    1QFIAFNSF3Q?context=191
    > i czytamy grzecznie

    Zapomniałeś dodać, że w "różne spółki" nie chodzi o mBank czy Multi.

    Ze strony mBanku: "Jesteśmy częścią BRE Banku S.A."

    mBank i Multi mają własną licencję czy korzystają z brebankowej? :>

  • 20. Data: 2006-04-19 18:13:37
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > http://www.brebank.pl/grupa/;jsessionid=YK4O3FJGVMLQ
    1QFIAFNSF3Q?context=191
    > i czytamy grzecznie

    Przeczytaj w takim razie umowę o prowadzenie konta w mbanku albo regulamin
    np:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_otw
    _rach.html#D_I
    Pisze tam tak: "BRE Bank SA, zwany dalej mBankiem"
    Czyli "mBank" - to tylko taka ksywa.
    Jeżeli twierdzisz inaczej - czy mBank ma licencję bankową?