eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy profil zaufany da się założyć całkowicie przez internet? › Re: Czy profil zaufany da się założyć całkowicie przez internet?
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy profil zaufany da się założyć całkowicie przez internet?
    Date: Sun, 12 Apr 2020 12:07:19 +0200

    On Sun, 12 Apr 2020 01:47:22 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Minusem jest powiązanie PZ z bankiem - do PZ logujesz się via bank, potwierdzenia
    SMS też via bank.
    >Da się to potem "unormalnić", czyli rozdzielić PZ i bank - dostajesz osobne login i
    hasło do PZ, SMSy też przychodzą od rządu, nie od banku.

    Nie wiem jak teraz ale kilka lat temu loginem PZ (via bank) z automatu
    stawał się pesel i nie dało się tego zmienić. Administrowałem kontem
    instytucji i jak chciałem nadać userom uprawnienia do konta to musieli
    mi podać login a w wypadku "via bank" ujawniali mi swój pesel co było
    mi do szczęścia niepotrzebne a i userzy nie byli szczęśliwi.

    Nie pamiętam szczegółów ale był tam jeszcze jakiś problem z tym "via
    bank" związany i wtedy jedynym sensownym rozwiązaniem wszelkich
    problemów z "via bank" było unieważnienie PZ i założenie nowego "via
    urząd" osobiście.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?