  • Data: 2003-03-21 08:04:05
    Temat: Re: Czy okradli Twoje konto w eBanku?
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b5efqa$emt$1@inews.gazeta.pl...
    > Jaki to znowu włam skoro pieniądze zostały przelane na konto zakł.
    > energetycznego , żeby choć na konto włamywacza.

    Nie odrozniasz slowa wlam od kradziezy? Nie pisałem ze ukradl, a sie wlamal
    (IMO z powodu niefrasobliwosci poszkodowanego, ale to inna bajka).

    > Gdyby użytkownik karty z delfinkiem dostał od kolesia spod sklepu w "ryj"
    > gdyby została mu zabrana karta a z niej wypłacone pieniądze to szukaj
    wiatru w
    > polu , a w internecie zawsze zostaje ślad , patrz ujęcia hakerów etc.

    Slad zostaje, ale nie zawsze sprawca zostaje wykryty.
    Jak sie dostanie w "ryj", to tez slad zostaje (na "ryju") ;-)

    > W końcu
    > złodziej musi gdzieś te pieniądze przelać , podejrzewam że na swoje konto
    , no
    > i już jest namierzony , owszem sporo kłopotów przy wyjaśnianiu sprawy ,

    A przypominasz sobie sprawe z zakladaniem kont przez bezdomnych w celu
    wyludzenia kredytu?
    Oczywiscie ktos im je kazal zalozyc, a oni dla marnych groszy sa w stanie
    zrobic niejedno... Wtedy mozesz namierzyc jedynie bezdomnego.

    Waldek