  • 1. Data: 2012-01-16 15:12:48
    Temat: Czy na futach gra jeszcze ktoś ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    Oprócz grubasa :)... chyba juz sam ze sobą tylko...
    kiepsko...

    george

  • 2. Data: 2012-01-16 19:37:20
    Temat: Re: Czy na futach gra jeszcze ktoś ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Sty, 16:12, "george" <g...@v...pl> wrote:
    > Oprócz grubasa :)... chyba juz sam ze sobą tylko...
    > kiepsko...
    >
    > george

    Żartujesz panienka ? buhahahahaaaaaaaaaaaaa

  • 3. Data: 2012-01-17 07:43:07
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > =AFartujesz panienka ? buhahahahaaaaaaaaaaaaa
    E panienka, a jak tam dymanko na stopa. Wczoraj znowu się popisałeś
    buhahahahahahahahahahahahahahahaahaahahahahahahahaha
    haa

  • 4. Data: 2012-01-17 09:19:45
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > E panienka, a jak tam dymanko na stopa. Wczoraj znowu się popisałeś
    > buhahahahahahahahahahahahahahahaahaahahahahahahahaha
    haa

    haha :)
    a gdzie twoje 2050 ?

    P.S. za dużo chlejesz...

  • 5. Data: 2012-01-17 09:46:11
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > haha :)
    > a gdzie twoje 2050 ?
    >
    > P.S. za dużo chlejesz...
    Dobre pytanie, tylko chyba nie do mnie, ale do tej panienki co daje na
    stopa.:-))))

  • 6. Data: 2012-01-17 11:45:14
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Dobre pytanie, tylko chyba nie do mnie, ale do tej panienki co daje na
    > stopa.:-))))

    Nie wiem czy kolego zauważyeś, mój komentarz nie dotyczył kierunku wiec nie
    wiem skąd przekonanie o tym czy pozycję mam i ewentualnie jaki zysk /
    stratę wygenerowała...

    george.

  • 7. Data: 2012-01-17 12:58:48
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 16:12:48 +0100, george napisał(a):

    > Oprócz grubasa :)... chyba juz sam ze sobą tylko...
    > kiepsko...
    >
    > george

    Zbankrutowali po prostu. Normalna rzecz pod koniec krachu.

  • 8. Data: 2012-01-17 14:30:49
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > >

    > Nie wiem czy kolego zauważyeś, mój komentarz nie dotyczył kierunku wiec nie
    > wiem skąd przekonanie o tym czy pozycję mam i ewentualnie jaki zysk /

    A ja nie wiem, czy dyskutujesz z tą tirówką czy ze mną. Zwróć uwagę, że celowo
    przedrzeźniam tego jego mościa, a Ty dokonałeś wpisu pod moim postem.

  • 9. Data: 2012-01-17 16:05:44
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > A ja nie wiem, czy dyskutujesz z tą tirówką czy ze mną. Zwróć uwagę, że
    > celowo
    > przedrzeźniam tego jego mościa, a Ty dokonałeś wpisu pod moim postem.

    sorki, myslałem że to tirowka.

    george