  • 1. Data: 2007-09-08 19:23:26
    Temat: Czy mogę podać uczelni swój wyciąg z konta?
    Od: Tolo <t...@g...com>

    Pewna uczelnia, aby przyznać stypendium wymaga by podać im wyciąg z
    konta bankowego wraz z numerem konta. Wyciągiem jakim dysponuje jest
    eWyciąg z BZWBK24. Na wyciągu tym zawarte są m.in takie dane jak numer
    klienta i w historii operacji są zapisane transakcje kartą i numer tej
    karty debetowej.
    I teraz mam takie wątpliwości czy mogą znać te informacje czy nie...
    Co może ktoś zrobić jeżeli pozna czyjś numer klienta lub karty
    debetowej (kartą nie można płacić w internecie)?

    Chyba, że taki prosty wyciąg im przedłożę.

  • 2. Data: 2007-09-08 19:53:17
    Temat: Re: Czy mogę podać uczelni swój wyciąg z konta?
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >Pewna uczelnia, aby przyznać stypendium wymaga by podać im wyciąg z
    >konta bankowego wraz z numerem konta.

    a co ich interesuje Twoj wyciag??? zadnego wyciagu im nie dawaj, na podaniu
    napisz swoje dane i numer konta i im zloz... jak nie wystarczy to idz do
    dziekana ds studenckich (czasami studia zleca i nie ma powodu aby go poznac
    ale ty bedziesz mial juz pretekst)

    premier nie ma konta a student musi miec? a moze tez mamie przelewasz kase?

  • 3. Data: 2007-09-08 20:24:52
    Od: Tolo <t...@g...com>

    On 8 Wrz, 21:53, "Damian" <x...@o...pl> wrote:
    > a co ich interesuje Twoj wyciag???
    no głupie to właśnie jest...

    > zadnego wyciagu im nie dawaj, na podaniu
    > napisz swoje dane i numer konta i im zloz...
    chyba tak zrobię, jeszcze mam taki uproszczony wyciąg, tzn. nie wyciąg
    tylko podsumowanie rachunku klienta, tam prawie nic nie ma oprocz
    salda, numeru i danych adresowych, ewentualnie ten mogę dać.
    Ale jak im wystarczy to dam tylko sam numer i dane adresowe.

  • 4. Data: 2007-09-08 20:31:40
    Od: Tolo <t...@g...com>

    Zacytuję (skrócone, ucięte)
    "Do wniosku o przyznanie stypendium [...] należy dołączyć:
    (...)
    - wyciąg bankowy z numerem swojego konta bankowego."

    Od samego początku mi się to głupie wydawało.

  • 5. Data: 2007-09-08 20:41:03
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Zacytuję (skrócone, ucięte)
    "Do wniosku o przyznanie stypendium [...] należy dołączyć:
    (...)
    - wyciąg bankowy z numerem swojego konta bankowego."

    dziwne, zreszta za moich czasow (kilka lat temu) to byla cala przyjemnosc
    stac do kasy po stypendium naukowe

    a tak powaznie, nigdzie poza instytucjami finansowymi nie prosza o wyciag i
    nie ma co im pokazywac

  • 6. Data: 2007-09-08 20:51:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tolo wrote:
    > Pewna uczelnia, aby przyznać stypendium wymaga by podać im wyciąg z
    > konta bankowego wraz z numerem konta.

    raczej numer konta, tylko glupio to napisali.
    jak masz to podaj, skseruj kawalek kartki z adresem i numerem konta

  • 7. Data: 2007-09-08 21:11:56
    Od: Tolo <t...@g...com>

    On 8 Wrz, 22:51, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > jak masz to podaj, skseruj kawalek kartki z adresem i numerem konta

    Mądry pomysł, nie pomyślałem o tym, chyba tak zrobię. Dzięki.

  • 8. Data: 2007-09-09 17:19:55
    Od: Ra <w.stopce>

    Damian napisał(a):
> [...]
    > - wyciąg bankowy z numerem swojego konta bankowego."
    >

    > dziwne, zreszta za moich czasow (kilka lat temu) to byla cala przyjemnosc

    ale jeżeli to stypendium socjalne to może ma jakiś sens, za moich czasów
    takie stypendia często dostawali najbogatsi

  • 9. Data: 2007-09-09 17:23:30
    Od: MH <O...@h...org>

    Ra <w.stopce> wrote:

    > ale jeżeli to stypendium socjalne to może ma jakiś sens, za moich czasów
    > takie stypendia często dostawali najbogatsi

    Jaki? Chyba zaden. Mozna sobie zalozyc n kont nie ruszajac sie z domu.

    A na to, iz niektorzy 'bogatsi' obejda system i dostana socjalne sie nie
    przeskoczy (gdyz zawsze stypendium przyznawane jest na podstawie pewnych
    dokumentow, i jesli sie jest zdeterminowanym to sie to obejdzie).

    --
    Milosz Marian Hulboj
    http://blog.hulboj.org/pl

  • 10. Data: 2007-09-09 20:14:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tolo" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > I teraz mam takie wątpliwości czy mogą znać te informacje czy nie...

    Jak im podasz, to znać mogą. Tajemnica bankowa chroni Ciebie. Ty możesz
    podać komu chcesz te dane. To bank ich nie ma prawa podawać nikomu bez
    Twojej zgody (poza kilkoma wyjątkami, dla dociekliwych).

    > Co może ktoś zrobić jeżeli pozna czyjś numer klienta lub karty
    > debetowej (kartą nie można płacić w Internecie)?

    Raczej nic.

    > Chyba, że taki prosty wyciąg im przedłożę.

    A musisz im podawać w ogóle, że masz konto?