  • 11. Data: 2002-04-27 16:29:38
    Temat: Re: Czy mi się wydaje, czy...
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Ja też zostaję, 99 groszy mnie nie zbawi, ale stracili w moich oczach...

    Jakie 99 gr, za co?

  • 12. Data: 2002-04-27 16:30:59
    Od: Szary Klient <k...@g...w.eu>

    > "minik" wrote in message news:aaeck8$mho$1@news.onet.pl...
    > Jest nadal widoczny po zalogowaniu ;(
    > Czas pakować manatki...
    >
    > Nara =) Ja zostaje =)
    >

    > Ja też zostaję, 99 groszy mnie nie zbawi, ale stracili w moich oczach...

    http://www.rzeczpospolita.pl/teksty/wydanie_010523/e
    konomia_a_6-1.jpg

  • 13. Data: 2002-04-27 16:43:06
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie 99 gr, za co?

    miesieczna oplata za karte przy saldzie powyzej 100 PLN

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-04-27 16:46:13
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > miesieczna oplata za karte przy saldzie powyzej 100 PLN

    dla uscislenia - zawsze jest 0,99 za VE niezaleznie od salda, ale przy
    saldzie ponizej 100 PLN placisz dodatkowo 0,99 za prowadzenie konta wiec
    wychodzi wtedy 1,98 PLN

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-04-27 16:49:56
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Jest nadal widoczny po zalogowaniu ;(
    > Czas pakować manatki...

    Czyli lapanka trwa - niech nieswiadomie skladaja wnioski o otwarcie... a
    obecnych klientow musza poinformowac - stad taka sytuacja

  • 16. Data: 2002-04-27 16:53:47
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    > dla uscislenia - zawsze jest 0,99 za VE niezaleznie od salda, ale przy
    > saldzie ponizej 100 PLN placisz dodatkowo 0,99 za prowadzenie konta wiec
> [...]

    A nie przypadkiem 4,99 za prowadzemie + 0,99 za karte = 5,98 PLN

    Marcin

  • 17. Data: 2002-04-27 16:56:09
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > miesieczna oplata za karte przy saldzie powyzej 100 PLN

    Aha... :O
    Myślałem, że cały 1PLN...

    thx

  • 18. Data: 2002-04-27 17:02:12
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > dla uscislenia - zawsze jest 0,99 za VE niezaleznie od salda, ale przy
    > saldzie ponizej 100 PLN placisz dodatkowo 0,99 za prowadzenie konta wiec

    Ojejku!
    Aleś mi namieszał ;)
    Taraz mam zupełny mentlik w głowie :(

  • 19. Data: 2002-04-27 17:11:49
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ojejku!
    > Aleś mi namieszał ;)
    > Taraz mam zupełny mentlik w głowie :(

    Prowadzenie konta:
    Jesli saldo <100 zl = 4,99 /msc
    Jesli saldo >=100 zl = 0 / msc

    Karta Visa Electron: 0,99 / msc
    niezaleznie od salda na koncie.

  • 20. Data: 2002-04-27 17:13:43
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > http://www.rzeczpospolita.pl/teksty/wydanie_010523/e
    konomia_a_6-1.jpg

    I nie funduje.
    11,88 zl / rok za konto to smiesznie niska cena. Taniej mnie wychodzi niz
    VISA z marmurowego.
    Inteligo i mbank sluza mi wylacznie do transakcji w necie. Oszczednosci
    lokuje w marmurkach.