  • 11. Data: 2003-03-06 22:24:58
    Temat: Re: Czy mBank jest bezpieczny?
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Karol wrote in news:b48fjb$7cf$1@foka.acn.pl:

    > A jak czlowiek przyniesie w zebach to bedzie bardziej bezpieczne ?

    Nawet dlatego że kamery/pracownicy widzą tego człowieka. A może go
    zapamiętały ? I zostaje materiał dowodowy.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {EF980319-EF75-48FE-8F64-BC7CD28975F3}

  • 12. Data: 2003-03-07 00:10:18
    Od: Adam Piotrowicz <lviz@::gnu.bg.univ.gda.pl>

    Voytec był łaskaw napisać:

    > W zwišzku z tym mam pytanie na ile te obawy sš słuszne? Czy

    Słuszne mogš być jedynie obawy czy z takim podejœciem (Twoja?-nieważne)
    dziewczyna za jakiœ czas będzie miała problemy z przechodzeniem przez
    jezdnię.

    A tak na poważnie - co do bezpieczeństwa ... mBanku używam od roku ...
    Przy zachowaniu podstawowych zdrowo rozsšdkowych zasad :

    1. Dobry firewall
    2. Dobre hasło
    3. Pewnoœć co do braku keyloggerów na kompie
    4. Logowanie się tylko ze swojego kompa
    5. Pilnowanie haseł jednorazowych ...

    jest to bank wg mnie b.bezpieczny. No chyba ze Twoja koleżanka ma
    jakies osiagnięcia w łamaniu SSl'a :)

    A co do wirtualnoœci ... czy telewizja, radio, telefon to nie jest też
    pewien rodzaj "wirtualnoœci" ... hehe można poczuć się zagubionym ...

    --
    Adam Piotrowicz
    lviz(at)gnu.bg.univ.gda.pl

  • 13. Data: 2003-03-07 08:29:21
    Temat: Re: OT Re: Czy mBank jest bezpieczny?
    Od: "Voytec" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SzYmOn" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Voytec i Kristel - proponuje zmienic sobie kodowanie z windows-1250 na
    > iso-8859-2.

    OK. Bardzo słuszna uwaga :)

    POzdr
    Voytec

  • 14. Data: 2003-03-07 08:36:43
    Od: "Voytec" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Piotrowicz" <lviz@::gnu.bg.univ.gda.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9337BEBE703F66lviz66@213.180.128.20...
    > jest to bank wg mnie b.bezpieczny. No chyba ze Twoja koleżanka ma
    > jakies osiagnięcia w łamaniu SSl'a :)

    Hmmm.... może i tak, choć ona miała bardziej na myśli krótką tradycję
    banku i niepewność (niedoinformowanie?) odnośnie ewentualnych funduszy
    gwarancyjnych. Bardziej kewstia zaufania jeśli chodzi o powierzenie
    pieniędzy temu a nie innemu bankowi niż kwestia bezpieczeństwa jeśli
    chodzi o samą obsługę (np. bezp. hasłeł na stronie).
    Ale jak narazie wszystkie opinie są na tak, więc to trochę uspokaja.

    Dzięki
    Voytec

  • 15. Data: 2003-03-07 09:06:27
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Grzegorz Podsiadło wrote:
    [...]

    > Nawet dlatego że kamery/pracownicy widzą tego człowieka. A może go
    > zapamiętały ? I zostaje materiał dowodowy.

    Po czym jak dojdzie co do czego to się okaże, że nie można znaleźć kaset
    z nagraniem.... tak jak nie można ich znaleź aby udowdnić ze to nie
    prawowity właściciel wypłacał kasę z bankomatu...
    KJ

  • 16. Data: 2003-03-07 10:44:52
    Od: Lejzorek Rojtszwanc <L...@w...pl>

    > Założyłem sobie nidawno ekonto w mBanku. Narazie jestem przy
    > początkowych etapach tej opracji - nie podpisałem jeszcze umowy. Kiedy
    > pochwaliłem się tym faktem dziewczynie zjechała mnie z góry na dół jak
    > mogłem zrobić coś tak bezmyślnego, że nie powinienem ufać czemuś co jest
    > wirtualne, że nie mam pewności jakie mają zabezpieczenie, że krótko
    > istnieją itp.

    Co do bezpieczenstwa itd - juz sie koledzy wypowiedzieli
    (Jestem w mbanku od poczatku i sobie chwale - mimo pewnych niedociagniec
    "funkcjonalnych").

    A teraz taka rada "starego tetryka" (kiedys myslalem inaczej, potem sie
    ozenilem a potem zycie zweryfikowalo pewne podejscie do bankow, kont
    wspolnych itp, pieniedzy ...) ktora kilka lat temu widzialem na tym
    forum : kazde z Was powinno miec swoje konto ze swoimi pieniedzmi i
    wpolne konto na uogolnione wspolne wydatki, ktore kazde zasila -
    podobnie mozna postapicc z kartami kredytowymi, samochodami itp. Myslem
    - a po co to!

    A teraz dla przejrzystosci finansow i zdrowia psychicznego kazde z nas
    ma 1 lub kilka kont w roznych bankach - wirtualnych i marmurkowych i
    odpowiednio karty oraz konto tzw wspolne na wspolne wydatki, szeroka
    siec bankomatow.

    Kazde dba o swoje konto i wspolne i szlus! Nie ma problemu z
    utyskiwaniem \ wtracaniem sie \ na "prywatne" wydatki itp.

    Polecam to rozwiazanie zwlaszcza ze banki "internetowe" sa darmowe lub
    bardzo tanie.

    PS1.
    Jesli ktos z powyzszego odczul ze jestem przed \ w tarkcie \ po
    rozwodzie to nic bardziej mylnego :-)

    PS2.
    Moze jestem troche "meskim szowinista" ale o szmalu powienin decydowac
    facet.

    Pozdrawiam

    LR

  • 17. Data: 2003-03-07 13:46:30
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Kamil Jonca wrote in news:b49p30$int$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Po czym jak dojdzie co do czego to się okaże, że nie można znaleźć
    > kaset z nagraniem.... tak jak nie można ich znaleź aby udowdnić ze
    > to nie prawowity właściciel wypłacał kasę z bankomatu...

    Ale _szansa_ jest. :)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {54BA375B-81B3-4E48-BF49-EC1AE4864280}

  • 18. Data: 2003-03-07 14:30:35
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Lejzorek Rojtszwanc wrote:

    > PS1.
    > Jesli ktos z powyzszego odczul ze jestem przed \ w tarkcie \ po
    > rozwodzie to nic bardziej mylnego :-)

    Albo jeszcze o tym nie wiesz ;-))))

    > PS2.
    > Moze jestem troche "meskim szowinista" ale o szmalu powienin decydowac
    > facet.

    Jesteś męskim szowinistą ;)))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2003-03-07 15:36:32
    Od: Lejzorek Rojtszwanc <L...@w...pl>

    > Albo jeszcze o tym nie wiesz ;-))))

    Sadzac po sytuacji rodzinnej to raczej nie ale niezbadane sa wyroki
    Najwyzszego :-)

    > Jeste? męskim szowinistš ;)))

    Eee nie, tylko troche ;-)

    LR

  • 20. Data: 2003-03-07 16:57:27
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Lejzorek Rojtszwanc <L...@w...pl> napisał w

> [...]

    > Kazde dba o swoje konto i wspolne i szlus! Nie ma problemu z
    > utyskiwaniem \ wtracaniem sie \ na "prywatne" wydatki itp.

    Święte słowa!!!
    Też tak mam, i już nie wyobrażam sobie innej sytuacji.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)