  • 1. Data: 2003-12-09 19:31:04
    Temat: Czy ktoś ma polecenie zapłaty dla TPSA?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Witam,

    Czy ktoś ma polecenie zapłaty w TPSA i może powiedzieć jak ta firma tworzy
    identyfikator płatności do PZ? Jeżeli jest to pochodna numeru telefonu albo
    numeru ewidencyjny to może da się go wygenerować samemu? Niestety firma ta
    uruchamia PZ trzeci miesiąc (twierdząc oczywiście że PZ-ty tak mają ;-) )
    mam więc zamiar złożyć zgodę na obciążanie rachunku w banku. Brakuje mi
    jednak identyfikatora płatności.
    "Błekitnej linii" wolę nie pytać bo zależy mi na rzeczowej odpowiedzi.

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2003-12-09 21:35:29
    Temat: Re: Czy ktoś ma polecenie zapłaty dla TPSA?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    In news:br5ejv$ac$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@h...pl> typed:

    > Witam,

    Czesc

    > Czy ktoś ma polecenie zapłaty w TPSA

    ma

    > i może powiedzieć jak ta
    > firma tworzy identyfikator płatności do PZ?

    moze

    > Jeżeli jest to
    > pochodna numeru telefonu albo numeru ewidencyjny

    Cieplo, cieplo, goraco. BINGO. To jest numer ewidencyjny
    pozbawiony kresek i podawany jednym ciagiem

    > to może da się go wygenerować samemu?

    Patrz wyzej

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 3. Data: 2003-12-09 21:39:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> wrote:
    > płatności. "Błekitnej linii" wolę nie pytać bo zależy mi na rzeczowej
    > odpowiedzi.

    Ja mam w Multi (od pazdziernika 2002).
    Wydaje mi sie, ze identyfikator platnosci sami tworza (12 cyfr)
    Ogolnie - nigdzie nie zadzialalo jak sam probowalem cos wpisywac ;)

  • 4. Data: 2003-12-09 21:39:27
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"

    > moze

    No to ja dziękuję ;-)

  • 5. Data: 2003-12-09 21:40:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    > Cieplo, cieplo, goraco. BINGO. To jest numer ewidencyjny
    > pozbawiony kresek i podawany jednym ciagiem

    U mnie nie :)

  • 6. Data: 2003-12-09 21:43:57
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    In news:br5ffc$j7q$1@news.onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> typed:

    > U mnie nie :)

    Ciekawe czym ta roznica jest spowodowana. Mam wiecej niz
    jedno PZ tej firmy zarejestrowane i oba maja dokladnie
    ta sama forme.

    Na druku z banku z potwierdzeniem wprowadzenia w system
    PZ takze mam podana przez siebie postac.

  • 7. Data: 2003-12-09 21:46:55
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    >
    > U mnie nie :)

    Szkoda :(

  • 8. Data: 2003-12-09 21:47:13
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    In news:br5fco$eo0$1@news.onet.pl,
> [...]

    > Wydaje mi sie, ze identyfikator platnosci sami tworza (12 cyfr)
    > Ogolnie - nigdzie nie zadzialalo jak sam probowalem cos

    Mam PZ w tym samym banku, pierwsze PZ zarejestrowane 12.08.2003,
    drugie po licznych (prze)bojach 23.10.2003 - z identyfikatorem
    wpisanym recznie na podstawie wczesniejszych prob/informacji. I
    oba dzialaja jak ta lala.

    AMRA: jestes pewien ze tam masz 12 a nie 14 cyfr?

  • 9. Data: 2003-12-09 21:51:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:br5ffc$j7q$1@news.onet.pl...
    > Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    >
    > U mnie nie :)

    U mnie tez nie. Ani nr. ewidencyjny, ani nr telefonu.
    Uruchomienie TPSA zajelo ok 4 m-cy. W chwili gdy uruchomili, przestali
    przysylac faktury ;).

    Maciej

  • 10. Data: 2003-12-09 22:45:24
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Tue, 09 Dec 2003 21:51:33 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >W chwili gdy uruchomili, przestali
    >przysylac faktury ;).

    a przypadkiem nie powinni dalej ci przysylac faktur, ale pieniazkow
    brak z konta?
    bo jak nie masz faktur to na podstawie czego stwierdzisz ile sobie
    wzieli/chca wziasc?
    o ile dobrze pamietam to masz 30 dni na wycofanie pieniedzy mimo ze
    juz poszly i wyjasnianie (np. w sytuacji gdy rachunek przyjdzie ci o
    10000pln za duzy ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb