eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktos ma jakies doswiadczenia we wspolpracy z bankiem Hypovereins [kred. mieszk.]? › Re: Czy ktos ma jakies doswiadczenia we wspolpracy z bankiem Hypovereins [kred. mieszk.]?
    From: ChillZ <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktos ma jakies doswiadczenia we wspolpracy z bankiem Hypovereins
    [kred. mieszk.]?
    Date: Fri, 8 Nov 2002 11:06:41 +0000 (UTC)

    d...@p...com wrote in news:6fa3.00000beb.3dcb8f09@newsgate.onet.pl:

    [...]

    > Oprocentowanie kredytu jest niezłe ale przyznawanie i rozlicznie
    > kredytu to horror. Nieuzasadnione i ukryte opłaty oraz totalnie
    > niezorientowane panie (Warszazwa oddział na Chmienej) ostatecznie mnie
    > odstręczyły.

    hmm, nie wiem ale chyba mialem szczescie bo trafilem na pracownika ktory
    dosc dokladnie mnie poinformowal (albo tak mi sie wydaje) o wszystkim (ten
    sam oddzial na Chmielnej). Wyszlo ze koszty banku:

    1. 2% za przyznanie kredytu
    2. 0,96% ubezpieczenie do czasu wejscia banku na hipoteke
    3. wycena 1000 zl
    4. weksle 276 zl

    oczywiscie plus oplaty typowe (notarialne,sadowe)

    dodam ze po rozmowie wstepnej pracownik stwierdzil ze udzielenie mi kredytu
    jest dosc pewne (wlasnie, czy wogole takie zapewnienie ma jakiekolwiek
    znaczenie zanim naprawde wystapie o kredyt czy w zasadzie to mowa-trawa?)

    kredyt ma byc wziety na dom ktory w momencie wyplaty kredytu bedzie
    wykonczony (do zamieszkania). :/ Najgorsze jest to ze jestem ciemny jak
    tabaka w rogu jezeli chodzi o kredyty wiec mam nadzieje ze dzieki tej grupie
    nie popelnie zyciowego bledu...

    > Polecam:
    > Fortis, Nordea, Budbank.

    dzieki sprawdze.

    --
    chillz maupa nostalgia.pl
    Wizard is about to die! Wizard needs food badly!