  • 1. Data: 2004-06-01 22:14:35
    Temat: Czy komus sie udalo dzis dodzwonic do inteligo na 0800?
    Od: krzysiek <k...@p...onet.pl>

    qrna caluski dzien zajete ....... az tyle telefonow maja ze go w
    koncu odlaczyli by odsapnac od natretnych kientow czy jak?

    a ten numer na ktory mozna dzwonic z komorki tez jest zajety - ktos
    sprawdzal moze?

    thx
    krzys

  • 2. Data: 2004-06-01 22:18:05
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    idz spac chlopie

    na te numery to wydzwania teraz z 50 tys ludzi po co sie meczyc

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 3. Data: 2004-06-01 22:18:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik krzysiek napisał:

    > a ten numer na ktory mozna dzwonic z komorki tez jest zajety - ktos
    > sprawdzal moze?

    Po kilku próbach spokojnie można się było dodzwonić. I nawet
    bezproblemowo zalogować.

  • 4. Data: 2004-06-01 22:25:53
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 02 Jun 2004 00:18:31 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...info.WYTNIJTO> wrote:

    >Po kilku próbach spokojnie można się było dodzwonić. I nawet
    >bezproblemowo zalogować.

    podpisano: Naczelny Pretorianin Inteligo :)

    PG

    PS. bez urazy - tak sobie zartuje tylko wieczorowa pora :)

  • 5. Data: 2004-06-01 22:29:10
    Od: "..:: Milosz ::.." <h...@w...pl>

    Uzytkownik "krzysiek" napisal w wiadomosci

    > qrna caluski dzien zajete ....... az tyle telefonow maja ze go w
    > koncu odlaczyli by odsapnac od natretnych kientow czy jak?

    Musza sie wyspac na jutrzejsze zjebki... :)) A tak BTW, ich infolinia jest
    24 na dobe czynna ? :|

    --
    Milosz
    * www.dj.milosz.prv.pl * www.milosz.spec.pl *

  • 6. Data: 2004-06-01 22:49:23
    Od: krzysiek <k...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2004 00:29:10 +0200, "..:: Milosz ::.." <h...@w...pl>
    wrote:

    >Uzytkownik "krzysiek" napisal w wiadomosci

    >Musza sie wyspac na jutrzejsze zjebki... :)) A tak BTW, ich infolinia jest
    >24 na dobe czynna ? :|
    ==== tak, 24 h ----- , trzeba bedzie sprobowac cos kolo 4 rano -:)

    schodzac na ziemie -- mam jutro do wykonania pilny przelew z inteligo
    .. myslicie ze bedzie realnym wykonac jutro taki przelewiek z inteligo
    na inne konto czy nie bedzie dalo rady?

    krzysiek
    PS
    qrna juz po polnocy a wy jeszze nie spicie?? :)

  • 7. Data: 2004-06-01 22:56:23
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    krzysiek wrote:

    > schodzac na ziemie -- mam jutro do wykonania pilny przelew z inteligo
    > .. myslicie ze bedzie realnym wykonac jutro taki przelewiek z inteligo
    > na inne konto czy nie bedzie dalo rady?

    To się zaloguj i zrób.
    U mnie chodzi wolniej niż zwykle, ale nie beznadziejnie.

  • 8. Data: 2004-06-01 22:58:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik krzysiek napisał:

    > schodzac na ziemie -- mam jutro do wykonania pilny przelew z inteligo
    > .. myslicie ze bedzie realnym wykonac jutro taki przelewiek z inteligo
    > na inne konto czy nie bedzie dalo rady?

    Dlaczego nie? Jeśli uda Ci się zalogować - co dziś było możliwe, ale po
    kilku próbach i troszkę wolno.

    > qrna juz po polnocy a wy jeszze nie spicie?? :)

    Jutro mam dyżur 13-21, więc mogę jeszcze posiedzieć. :-)