  • 1. Data: 2004-06-01 21:20:39
    Temat: Pytanie o pełnomocnika w Multi
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Czy ktoś ma w Multi pełnomocnika ogólnego z uruchomionym dostępem
    internetowym?
    Jeżeli taki pełnomocnik zrobi/zdefiniuje przelew, to czyje dane są wysyłane
    z przelewem - posiadacza czy pełnomocnika?
    Podobno mbankowa Altamira ma tak, że wysyłane są dane definiującego czyli
    np. pełnomocnika. Z pewnych przyczyn pasowałoby mi, gdyby Multi miało tak
    samo ;-)

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2004-06-02 07:24:35
    Temat: Re: Pytanie o pełnomocnika w Multi
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "Bogdan B." <b...@h...pl> wrote in message
> [...]
    > np. pełnomocnika. Z pewnych przyczyn pasowałoby mi, gdyby Multi miało tak

    Jest tak samo.

    pzdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-06-02 15:42:16