  • Data: 2006-06-06 13:19:49
    Temat: Re: Czy jest jeszcze taki bank?
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

    janke pisze:

    > ja mam dłużej, nie chodzi o to by się licytować. pomyliłem opłatę za
    > prowadzenie z opłatą za ve.
    > a nie brać karty do tego konta?

    A dlaczego nie? Takie wyjście sprawdza się doskonale jako jeden z elementów
    większego "produktu bankowego"

    > to konto akurat bez ve jest bezwartościowe jako podstawowe, bo czy chciałby
    > ktoś płacić za wypłaty w kasie 5pln od operacji?

    [...]

    > czyli wróciliśmy do tego, co już zostało stwierdzone:
    > - albo rezygnacja z warunku nr 1. w pierwszym poście

    Wspomniany przez Ciebie warunek dotyczy opłaty za *prowadzenie* rachunku.
    Natomiast Tobie chodzi o opłatę za *używanie* VE o czym autor pierwszego
    posta nie wspomina.

    > - albo dodatkowe warunki stawiane przez bank, czyli "gimnastyka" by tę
    > opłatę zredukować do 0 (lub nawet do +1zł)

    Jaka gimnastyka? Jak dla mnie sprawa jest prosta jak budowa cepa - jeśli nie
    potrzeba karty to się jej nie bierze. Natomiast jeśli się bierze ichnie VE
    to najprawdopodobniej z zamiarem używania - zrobić 300 PLN na VE w miesiąc
    nie jest trudno - a 1 PLN się zwróci. Żadna gimnastyka.

    --
    Grzegorz Kamionka