  • Data: 2006-06-06 19:42:51
    Temat: Re: Czy jest jeszcze taki bank?
    Od: "Stach - SaTooT" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaka gimnastyka? Jak dla mnie sprawa jest prosta jak budowa cepa - jeśli nie
    > potrzeba karty to się jej nie bierze.

    Już zostało powiedziane - to konto jest bezwartościowe bez karty Visa Electron.

    > Natomiast jeśli się bierze ichnie VE
    > to najprawdopodobniej z zamiarem używania

    Niekoniecznie. Można do wypłacania gotówki - a nawet trzeba, bo już
    wspomniano, że wypłata z tego konta w banku to 5 złotych za wypłatę.
    Zresztą są lepsze karty do płacenia.

    > Visa Electron - zrobić 300 PLN na VE w miesiąc
    > nie jest trudno - a 1 PLN się zwróci. Żadna gimnastyka.

    "Gimnastyką" jest każdy warunek. "Żadna gimnastyka" to jeden złoty bonusu bez
    stawiania warunku 300 złotych obrotu.

    Stachu S.