  • 1. Data: 2009-06-29 06:52:03
    Temat: Czy dziś możliwe -5% ?
    Od: tes <t...@g...com>

    Myślę że tak , była konsolidacja --teraz wybicie dołem zaskutkuje dużą
    przeceną.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-29 07:03:54
    Temat: Re: Czy dziś możliwe -5% ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "tes" <t...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    Myślę że tak , była konsolidacja --teraz wybicie dołem zaskutkuje dużą
    przeceną.
    pozdrawiam

    wszystko jest mozliwe tylko czy prawdopodobne...
    mamy koniec miesiaca, koniec kwartału, koniec półroczna... sporo tego aby
    stroić wyniki.

    george

  • 3. Data: 2009-06-29 09:18:32
    Od: jk <j...@g...com>

    On 29 Cze, 09:03, "george" <g...@v...pl> wrote:
    > "tes" <t...@g...com> wrote in message
    > wszystko jest mozliwe tylko czy prawdopodobne...
    > mamy koniec miesiaca, koniec kwartału, koniec półroczna... sporo tego aby
    > stroić wyniki.

    Tylko po co stroić wyniki? Jeśli masz taką możliwość i napompujesz
    rynek wbrew jego trendowi i perspektywom, to później szybko będziesz
    musiał z balona spuścić powietrze, zanim ktoś Cię ubiegnie. Wtedy w
    następnym kwartale trzeba pompować jeszcze więcej pieniędzy na
    strojenie i tak da capo do bankructwa.

    Teraz - "strojenie" ma niby polegać zawsze na zwyżce indeksów. To
    znaczy, że stroją fundy których racją bytu jest wzrost indeksu
    (strojenie przez fundy hedge mogłoby równie dobrze polegać na
    dołowaniu indeksu). Dlaczego zarządzający różnych szczebli takiego
    funduszu mieliby od właścicieli dostawać premię za wzrost indeksu? To
    tak, jakby meteorologowi płacić za to, że świeci słońce.

    jk

  • 4. Data: 2009-06-29 09:29:36
    Od: iktorn <n...@e...com>

    jk pisze:

> [...]
    > musiał z balona spuścić powietrze, zanim ktoś Cię ubiegnie. Wtedy w
    > następnym kwartale trzeba pompować jeszcze więcej pieniędzy na

    To zalezy czy koszt strojenia jest wyzszy niz potencjalny zysk na calej
    operacji. Teoretyzujac fund moze w ramach window dressing *sprzedac*
    pakiet akcji, ktorych ma malo a konkurent sporo wiecej tylko po to, by
    zafalszowac wyniki i potem lapac kupe luda na reklamy jako najbardziej
    zyskowny fundusz w jakiejs jednostce czasowej.

  • 5. Data: 2009-06-29 09:51:19
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Strojenie okienek różnie może wyglądać.
    Tak wyglądało we wrześniu 2008
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/windowdres
    s.jpg

    DJ

  • 6. Data: 2009-06-29 10:01:03
    Od: iktorn <n...@e...com>

    DJ(stopazwrotu.pl) pisze:
    > Strojenie okienek różnie może wyglądać.
    > Tak wyglądało we wrześniu 2008
    > http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/windowdres
    s.jpg

    > DJ

    Z ciekawosci - kto ma taki talent do rysowania? :)

  • 7. Data: 2009-06-29 10:07:05
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "jk" <j...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
> [...]

    funduszu mieliby od właścicieli dostawać premię za wzrost indeksu? To
    tak, jakby meteorologowi płacić za to, że świeci słońce.

    jako że u nas z gra "krótką" na akcjach jest słaba wiec mysle że
    strojenie w górę ma wiekszy sens niż w strojenie w dół.
    george

  • 8. Data: 2009-06-29 10:23:11
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Mamy jednego freelancera na podorędziu. Ja mu piszę scenariusz, on robi
    rysunek i efekt jak widać :)
    DJ

  • 9. Data: 2009-06-29 10:52:07
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    Widze, ze zapakowani w S-ki juz wrecz sie modla o spadki....-;)))

  • 10. Data: 2009-06-29 10:59:24
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Każdy sądzi po sobie. Jeden się modli o spadki, inny ustawia zlecenia
    odwracające pozycję :)
    DJ