  • 1. Data: 2005-12-19 03:08:24
    Temat: Czy dostane w Polsce taka karte
    Od: "MisMors" <m...@v...pl>

    Witam

    Poszukuje karty do placenia w internecie na calym swiecie(transakcje w
    EUR/USD/PLN itp). Chcialbym aby byla to karta albo doladowywalna albo o jakims
    tam nominale. Najwazniejsze jest jednak to aby byla ona na okaziciela a nie
    wydawana przez podpisanie umowy itp. Chce takie karty sprezentowac paru osobom.

    Jest takie cos w Polsce?

  • 2. Data: 2005-12-19 07:30:54
    Temat: Re: Czy dostane w Polsce taka karte
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Użytkownik "MisMors" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie
    > wydawana przez podpisanie umowy itp. Chce takie karty sprezentowac paru

    ING Karta przedpłacona podróżnik

    --
    pzdr smoq

  • 3. Data: 2005-12-19 08:47:43
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Smorzewski" s...@b...pl
    napisał w wiadomości news:do5nld$p3a$1@nemesis.news.tpi.pl...

    [...]
    > ING Karta przedpłacona podróżnik

    1. Wydaje się ją na podstawie umowy z bankiem
    2. Nie można nią płacić w Internecie
    3. Nie wiesz - nie pisz :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 4. Data: 2005-12-19 08:56:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MisMors <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    > o jakims tam nominale. Najwazniejsze jest jednak to aby byla ona na
    > okaziciela a nie wydawana przez podpisanie umowy itp. Chce takie

    BZ WBK - max nominal i operacji pojedyncza 500 zl
    Szukaj karty pre-paid doladowywalnej.
    http://poleca.prnews.pl/index.php/display,15696

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 5. Data: 2005-12-19 12:59:53
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    | napisał w wiadomości news:do5nld$p3a$1@nemesis.news.tpi.pl...
    |
    | [...]
    |
    | 1. Wydaje się ją na podstawie umowy z bankiem

    A wcale nie prawda, bo:
    1. Istnieją w ING Banku karty, ktore można sobie kupic zanim
    się wie kto będzie posiadaczem, wiec jest szansa, ze spelnia one
    wymagania pytajacego
    2. Istnieja w ING Banku karty przedplacone, ktorymi da sie
    placic w Internecie

    --
    Pozdrawiam!
    __________

    "What can be imagined, can be achieved"

  • 6. Data: 2005-12-20 11:59:23
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl> napisał
    w wiadomości news:do6asi$925$1@amigo.idg.com.pl...

    [...]
    > A wcale nie prawda, bo:

    To co napisałem jest akurat prawdą.
    Odpowiadałem na post:

    [...]
    > 1. Istnieją w ING Banku karty, ktore można sobie kupic zanim
    > się wie kto będzie posiadaczem, wiec jest szansa, ze spelnia one
    > wymagania pytajacego

    Ale i tak _kupujący_ taką kartę spisuje umowę z bankiem.

    [...]
    > 2. Istnieja w ING Banku karty przedplacone, ktorymi da sie
    > placic w Internecie

    Tak, zgadza się - Visa przedpłacona.
    Ale ja odpowiadałem na post:
    gdzie ktoś polecał kartę "Maestro Podróżnik".

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 7. Data: 2010-04-07 10:46:53
    Od: "middle" <katjakubik@WYTNIJ_TOweb.de>

    no a slyszales o tej paysafecard? Nie wiem dokladnie, jak ona funkcjonuje, ale
    podobno mozna nia placic na calym swiecie????