  • Data: 2019-01-05 20:35:59
    Temat: Re: Czy banki moga dac kurs kantorowy?
    Od: Szymon <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-04 o 22:32, k...@g...com pisze:
    > Jak bym uparl sie, to moge wyjac gotowke (dac znac bankowi kilka dni wczesniej), a
    potem odebrac i isc do innego banku, ale tam przy wiekszej ilosci zaraz moga 100
    pytan, zaraz boje sie ze zablokuja, bo beda chcieli wyjasnien, a ja musze wymienic na
    zl i dokonac przelewu.

    Nie sądzę, aby ktoś miał 100 pytań, gdy wpłacasz gotówkę. Raczej
    podzieliłbym tę kwotę na mniejsze z uwagi na bezpieczeństwo. Dobrze
    byłoby wybrać sobie miasto, gdzie oddział Citi będzie blisko oddziału
    banku, do którego chcesz wpłacić. Zrobić kilka kursów i tyle.

    --
    Pozdrawiam