  • Data: 2019-01-08 17:09:20
    Temat: Re: Czy banki moga dac kurs kantorowy?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Pól miliona $ nie bede mial hehe. Chodzi mi o wieksza kwote, ktora strach nosic przy
    sobie.

    Czy jest moze jakas porownywarka ktory bank najlepsze kursy ma do sprzedazy? Kantorom
    Internetowym do tej pory to ufalem tak do max 3 tys euro ze sprzedaza. Z Aliorem
    mialem nawet sprzedaze ok 10 tys, ale z wieksza kwota boje sie, ze cos zablokuja i
    beda sprawdzac, itp (jakies ustawy anyterrorystyczne, itp).

    On Saturday, January 5, 2019 at 4:02:47 PM UTC-5, Dawid Rutkowski wrote:
    > Uwaga, odwołuję info o dobrych kursach dla citigold - kiedyś było, ale się
    skończyło, i teraz złodziejstwo jak wszędzie.
    > Przy przelewie $ między polskimi bankami nie będzie banków pośredniczących, chyba
    że przelew z/do getoutu/idei czy innych popierdółek.
    > A o pół miliona $ nikt się pytać nie będzie, do Biereckiego Ci daleko ;>
    > Zresztą możesz podzielić między banki, dobry kurs dostaniesz też w santanderze
    (choć tam mają coś schrzanione w kantorze i na wszystkich walutach mają ten sam
    spread kwotowo - a NIE procentowo - więc dolary i franki nieco gorzej niż IKA, euro
    prawie identiko, za to funty atrakcyjnie).