  • 21. Data: 2002-06-13 15:12:08
    Temat: Re: Czy bank mógł tak zrobić ??? Długie
    Od: "Van GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > są tożsame!
    > Przecież jeśli jako przedsiębiorca narobię sobie długów albo na
    > przykład okaże sie, że muszę zapłacić jakiś VAT 25-ego to wierzyciel
    > albo urząd nie pyta mnie czy mam firmowe pieniądze, tylko każe sobie
    > dług spłacić!

    Ale zajmie rachunek firmowy a nie ROR :)

    Pzdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 22. Data: 2002-06-13 15:41:57
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Van GoGush" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale zajmie rachunek firmowy a nie ROR :)

    W pierwszej kolejnosci.
    Potem jak znajdzie ROR to tez go zajmie.

    Karol

  • 23. Data: 2002-06-13 16:33:58
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    IMO o fakcie, iż jest to operacja z DG świadczy to, iż w transferze
    pojawiało sie konto firmowe. na kontach firmowych utrzymuje sie
    pieniązki z działalności, czyż nie?

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa

    m...@s...pl
    http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl

  • 24. Data: 2002-06-13 17:44:32
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Andrzej znowu nadaje:

    > tego pisma był zaskakujący: brat dostał pismo iż ze względu na fakt iż
    > prowadzi działalność gospodarczą z rachunku osobistego ROR zrywają z
    > nim umowę o prowadzenie rachunków: firmowego i osobistego.
    >
    > Pytanie:
    > Czy bank mógł tak zrobić ? Jeżeli nie to do kogo można wnieś skargę,
    > czego żądać od banku. Jak ich "ukarać"

    Zaryzykować 50 zł i wnieść sprawę do arbitra bankowego?
    Wiele to pewnie nie da, ale przynajmniej przyslużucie się grupie,
    otrzymując jednoznaczną wykładnię przypadku i publikując ja tutaj.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 25. Data: 2002-06-13 17:47:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Wazna jest forma dzialalnosci. Inaczej jest np. przy spolkach, a inaczej
    przy DG.

    > i tu sie mylisz. Ja - Jarosław Andrzejewski - mam osobowość, a
    > Przedsiębiorstwo Techniczne Jarosława Andrzejewskiego - nie. Nie ma
    > czegoś takiego (w moim przypadku) jak "pieniądze firmy".

    Dokladnie ale zaznaczmy (jeszcze raz), ze ta sytuacja dot. DG.

    Mylisz sie.

> [...]
    > przykład okaże sie, że muszę zapłacić jakiś VAT 25-ego to wierzyciel
    > albo urząd nie pyta mnie czy mam firmowe pieniądze, tylko każe sobie

    Wlasnie. Dodam jeszcze, ze ZAWSZE dluznikiem lub wierzycielem przy
    DG_jest_osoba_fizyczna (!!!), w tym wypadku prowadzaca dzialalnosc
    gospodarcza pod nazwa xxxx.
    pzd

  • 26. Data: 2002-06-13 22:51:05
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    > Jedyne co mozna poradzic Andrzejowi (jego bratu) to zmiana banku na
    > normalny.

    Jedyne co można mu poradzić to pogodzenie się z prowizją.
    Takie permanentne "darmowe" wpłaty/przelewy zostaną zablokowane chyba w
    każdym banku.

  • 27. Data: 2002-06-13 22:56:20
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:0c4hguk96prsb632krgqr50u7u6hf543hs@4ax.com...
    > powtórzę: w ramach DG to on ten utarg w sklepie dostawał. Potem to już
    > były jego prywatne, ciężko zarobione pieniądze, które mógł wpłacać na
    > ROR.

    Ale też mógł wpłacać na konto firmowe (zasilając bank prowizją)
    Chciał być chytry (oszczędny)? To bank go przechytrzył. I nikt bankowi tego
    nie zabroni.

  • 28. Data: 2002-06-13 23:00:34
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chciał być chytry (oszczędny)? To bank go przechytrzył. I nikt bankowi
    tego
    > nie zabroni.

    A ja myślę, że to chytry bank straci. Co najmniej jednego klienta.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 29. Data: 2002-06-13 23:09:24
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:aeb85s$mlf$1@news.tpi.pl...
    > A ja myślę, że to chytry bank straci. Co najmniej jednego klienta.

    A przenieść to się będzie musiał chyba do Warszawy, otworzyć konta w kilku
    bankach, aby codziennie w każdym się nie pojawiać. Będzie taniej ??? Wątpię

  • 30. Data: 2002-06-14 06:42:13
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    mgr Krzysztof Maria Bąk wrote:

> [...]
    >
    > Jedyne co można mu poradzić to pogodzenie się z prowizją.
    > Takie permanentne "darmowe" wpłaty/przelewy zostaną zablokowane chyba w

    Jesli w tej wsi jest poczta, a człowiekowi nie przeszkadza kilkudniowe
    zamrożenie gotówki to niech sobie założy konto Giro w Banku Pocztowym i
    przepuszcza to przez Pocztę. Pocztowy prowadzi też zresztą normalne
    konta dla DG nie tylko te ułomne Giro Składka, może niech tam sprawdzi.
    A jak BS chciał być sprytny to jest jednego klienta w plecy.

    pzdr

    Tomek