    From: "alexy" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy bank ma prawo i takie mozliwosci
    Date: Sun, 10 Feb 2002 15:29:52 +0100

    >Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Jesteś pewny? A skąd wiesz, jaki obrót przybrała rozmowa
    >kolegi w banku? Może rozmawiano również o ewentualności mierci
    >kredytobiorcy w związku z ciężką chorobą? Słyszałeś
    >kiedyś terminy spadek, spadkobierca, przejęcie spadku wraz z
    >zobowiązaniami spadkdawcy wobec wierzycieli? Skąd wiesz, że thorge
    >nie przedstawił nam tylko takiego aspektu rozmowy z pracownicą
    >banku?

    Jestem pewny, na podstawie tego co przeczytałem. Słyszałem też teminy nerka i
    mafia, ale nie gdybam, bo gdybym gdybał, to powienienem mu doradzić ucieczkę
    do Ameryki Południowej, bo kolega co prawda nic nie wspominał, ale może ojciec
    za ten kredyt obiecał mafii nerkę syna i teraz mafia chce mu tę nerkę wyciąć.
    Ale o nerce, ani podobnych domniemanych zagrożeniach nic nie pisał, toteż
    skupiłem się tylko na tym co POWIEDZIAŁA pani w banku, a nie na tym co MOGŁA
    EWENTUALNIE POWIEDZIEĆ o szarpnięciu pieniedzy ze spadku.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl