  • 1. Data: 2003-07-31 06:47:25
    Temat: Czy VE VW w Rzymie to dobry pomysl?
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    Witam,
    Wybieram sie w wkrotce do Rzymu. Biore gotowke ale awaryjnie chyba zabiore
    tez VE z VW (niestety albo na szczescie nie posiadam kk)
    Czy Elektronem bezproblemowo idzie zaplacic/wybrac pieniazki w Italii?

    GP

  • 2. Data: 2003-07-31 07:04:31
    Temat: Re: Czy VE VW w Rzymie to dobry pomysl?
    Od: "s" <s...@T...gnet.pl>

    Użytkownik "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy Elektronem bezproblemowo idzie zaplacic/wybrac pieniazki w Italii?

    Bezproblemowo, ale imho mozesz stracic na kursach. Visa rozlicza sie w
    dolarach a przez to bedziesz mial dwa przeliczniki (z eur na dol i z dol.
    na zl)
    lepszy chyba mastercard.

    s.

  • 3. Data: 2003-07-31 07:14:28
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    > Bezproblemowo, ale imho mozesz stracic na kursach. Visa rozlicza sie w
    > dolarach a przez to bedziesz mial dwa przeliczniki (z eur na dol i z dol.
    > na zl)
    > lepszy chyba mastercard.

    Visa w VW direct rozlicza się przez euro

    pozdrawiam
    Karolina

  • 4. Data: 2003-07-31 07:29:11
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    > Visa w VW direct rozlicza się przez euro

    O to calkiem superowo :)

    GP

  • 5. Data: 2003-07-31 10:55:58
    Od: "Maciej Majchrowski" <M...@k...com.pl>

    Użytkownik "Karolcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Visa w VW direct rozlicza się przez euro

    A jak to niby możliwe, żeby Visa rozliczała się przez EUR a nie USD?

    --
    Maciej Majchrowski
    mailto: M...@k...com.pl

  • 6. Data: 2003-07-31 11:16:44
    Od: "Przemo 'Prez' [nf.c]" <p...@W...com>

    Maciej Majchrowski wrote:

    > A jak to niby możliwe, żeby Visa rozliczała się przez EUR a nie USD?

    Było niedawno na grupie - generalnie banki same decydują,
    przez jaką walutę chcą się rozliczać.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemo 'Prez' [nafazie.com]

  • 7. Data: 2003-07-31 13:08:23
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Było niedawno na grupie - generalnie banki same decydują,
    > przez jaką walutę chcą się rozliczać.

    Nawet jest taki co się rozlicza przez PLZ z Visą

  • 8. Data: 2003-07-31 13:46:23
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Thu, 31 Jul 2003 15:08:23 +0200, Grzegorz Niedzwiecki <.pl> napisał:

    > Nawet jest taki co się rozlicza przez PLZ z Visą

    Nie ma takiej waluty

    :-)

    M.

  • 9. Data: 2003-07-31 14:00:04
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Nie ma takiej waluty

    Standard ISO mówi że pierwsze 2 znaki to kod kraju a trzeci to pierwsza
    litera w nazwie waluty

  • 10. Data: 2003-07-31 14:17:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Thu, 31 Jul 2003 16:00:04 +0200, Grzegorz Niedzwiecki <.pl> napisał:

    > Standard ISO mówi że pierwsze 2 znaki to kod kraju a trzeci to pierwsza
    > litera w nazwie waluty

    Poniewaz nie stac mnie na zakupienie normy - 180 CHF :-) (Ty pewnie tez nie
    masz oryginalu :-))), posluze sie streszczeniem:

    http://www.wikipedia.org/wiki/ISO_4217

    Mowa tu o "Active codes" i "Obsolete Currency Codes"

    M.