eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzemu banki nie akceptują prawa jazdy jako dokumentu tożsamości? › Re: Czemu banki nie akceptują prawa jazdy jako dokumentu tożsamości?
    From: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czemu banki nie akceptują prawa jazdy jako dokumentu tożsamości?
    Date: Wed, 28 Mar 2007 12:06:58 +0200

    Mithos napisał(a):

    > Pomijajac juz kwestie, ze adres zameldowania widniejacy w DO moze byc
    > zupelnie odmienny od faktycznego adresu zamieszkania, czy tez od adresu
    > korespondencyjnego.

    No właśnie, dokument ma identyfikować osobę a nie określać gdzie
    mieszka, z kim śpi, ...

    Adres stałego zameldowania to relikt PRL i ZSRR, bo już car zlikwidował
    pańszczyznę i przypisanie chłopa i baby do ziemi.
    Mieszkam w Krakowie, ale nadal przypisany jestem do ziemi 200 kilometrów
    u rodziców, i z byle pierdołą muszę jeździć do pana na folwarku
    (prezydenta miasta/burmistrza) do którego jestem przypisany.

    Wystarczyło by w dowodzie osobistym było:
    imię,nazwisko,imiona rodziców,PESEL,data urodzenia i miejsce urodzenia

    pozdrawiam

    Rafał