  • Data: 2022-11-25 21:02:34
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-11-25 o 16:48, _Master_ pisze:

    > A wytłumacz może jak to się dzieje że bezrobocie nie rośnie?
    >
    > Już dawno powinno tupnąć. I co?

    A Ty wiesz jak to się liczy?
    Ja wokół siebie widzę strasznie dużo szarej strefy i ponad 50% tego
    to młodzi, którym już nawet nie chce się rejestrować w systemie, albo są
    tam na
    jakimś zleceniu technicznym za 100zł, żeby mieć ubezpieczenie zdrowotne
    a pracują poza systemem. Lewizna częściowa od lekarzy i prawników
    zaczynając na pełnej w budowlance i opiece domowej kończąc. Dlatego
    bezrobocie nie rośnie.