  • 11. Data: 2005-12-07 08:44:27
    Temat: Re: Czas oczekiwania na kredyt hipoteczny w Fortis Bank
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Dec 2005 22:40:07 +0100, Taddy napisał(a):

    > Możesz podać konkretne linki?? Bo szukam już pół godziny i nie mogę
    > znaleźć....

    Coś słabo Ci poszło :-) Te znalazłem w 10 min. Mam nadzieję, że się nie
    połamią podczas wysyłania.

    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/drozeja_kredyt
    y_we_frankach_szwajcarskich,display,16746

    http://media.prnews.pl/index.php/kredyty_walutowe_sa
    _zbyt_ryzykowne,display,16464
    --
    Pozdrawia, [2005-12-07 09:36:41]
    Piotr Miller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pe_em70.systempartnerski.pl

  • 12. Data: 2005-12-07 08:49:21
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-07 09:14- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Flying Sourcer, gdy pisał(a):

    > Jeśli do mnie pijesz, to oświadczam, że z serwisem PR News nie mam
    > absolutnie nic wspólnego, poza faktem, że namiętnie śledzę umieszczane w
    > nim informacje.
    >
    > Poza tym nieładnie jest wykorzystywać nicki zbliżone bądź podobnie brzmiące
    > do już istniejących na grupie. Kolega przedstawiający się jako "yayco" może
    > czuć się urażony ;-)

    Jeszcze nie ma tak, żeby troll mnie uraził. Zwłaszcza taki, który
    zmienia podpis raz dziennie, ale za to zawsze pisuje to samo. Zdaje się,
    że to przejaw postępującego rozpadu osobowości.
    Więc nie karm trolla (trollicy).

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 13. Data: 2005-12-07 20:47:07
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Flying Sourcer" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > połamią podczas wysyłania.
    >
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/drozeja_kredyt
    y_we_frankach_szwajcarskich,display,16746

    To sa wrozenia z fusow i zero jakichkolwiek 100% informacji. Kazdy moze
    powiedziec iz wg jego wiedzy bedzie drozej a co jak bedzie jeszcze taniej ;)

    Do franka ieuro nalezy podchodzic z dystansem.

  • 14. Data: 2005-12-07 23:40:07
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Flying Sourcer wrote:
    > Módl się żeby wcześniej nie zakończyli promocji, bo podobno mają zawalenie
    > wniosków.

    Według informacji uzyskanych w oddziale w środę do końca tygodnia trzeba
    złożyć wypełniony wniosek. Brakujące dokumenty można przynieść później.
    Oczywiście żeby załapać się na promocję 1% marży.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 15. Data: 2005-12-08 15:38:33
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 07 Dec 2005 20:47:07 GMT, XYZ napisał(a):

    > To sa wrozenia z fusow i zero jakichkolwiek 100% informacji. Kazdy moze
    > powiedziec iz wg jego wiedzy bedzie drozej a co jak bedzie jeszcze taniej ;)
    >
    > Do franka ieuro nalezy podchodzic z dystansem.

    Oczywiście, że są to jakieś tam spekulacje i ja nie miałem zamiaru robić z
    tego afery. Sam jestem zainteresowany faktem jak będzie dalej, bo w
    najbliższej przyszłości będę brał kredyt na mieszkanie. A skoro jest to
    lista _dyskusyjna_, to ja dorzuciłem swoje trzy grosze...

    --
    Pozdrawia, [2005-12-08 14:57:29]

  • 16. Data: 2005-12-08 19:38:38
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    > Sra-ta-ta-ta!
    >
    > Módl się żeby wcześniej nie zakończyli promocji, bo podobno mają zawalenie
    > wniosków.

    Złozylem dziś dokumenty i na dzien dobry dowiedzialem sie, ze minimum to
    miesiąc. Ale po dalszej rozmowie miły człowiek powiedział, ze jeśli
    określona przeze mnie data to 28 grudnia, to mozna spróbować. A poza tym od
    12 grudnia podwyższają marzę do 2%.

  • 17. Data: 2005-12-09 09:49:41
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Dec 2005 20:38:38 +0100, Taddy napisał(a):

> [...]
    > miesiąc. Ale po dalszej rozmowie miły człowiek powiedział, ze jeśli
    > określona przeze mnie data to 28 grudnia, to mozna spróbować. A poza tym od

    No to śpiesz się ;-) Zobacz pierwszą stronę dzisiejszej GW (na dole).
    Ewentualnie tutaj:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,30568
    88.html
    --
    Pozdrawia, [2005-12-09 10:48:37]
    Piotr Miller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pe_em70.systempartnerski.pl