  • 1. Data: 2005-12-06 12:46:11
    Temat: Czas oczekiwania na kredyt hipoteczny w Fortis Bank
    Od: g...@p...onet.pl

    Jak w temacie. Lokalizacja Gliwice.

    pozdr
    Rafal

  • 2. Data: 2005-12-06 13:05:24
    Od: "aTra" <a...@N...com>

    > Jak w temacie. Lokalizacja Gliwice.
    >
    > pozdr
    > Rafal

    Fortis jest jednym z najszyprzych banków. Załatwią Ci w 6-7 dni roboczych.

    jk

  • 3. Data: 2005-12-06 15:15:37
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Dec 2005 14:05:24 +0100, aTra napisał(a):

    > Fortis jest jednym z najszyprzych banków. Załatwią Ci w 6-7 dni roboczych.

    Sra-ta-ta-ta!

    Módl się żeby wcześniej nie zakończyli promocji, bo podobno mają zawalenie
    wniosków.

    Zakładam, że zastanawiasz się nad kredytem w CHF. Ostrzegam jedynie, że
    coraz częściej pojawiają się niepokojące informacje o kredytach w walucie.
    Sprawdź kilka ostatnich informacji na www.prnews.pl.

    Uprzedzę również wszystkich nadgorliwych, że nie zamierzaw wszczynać
    kolejnego "flejma", a chodzi jedynie o stwierdzenie faktu.

    --
    Pozdrawia, [2005-12-06 16:11:48]
    Piotr Miller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pe_em70.systempartnerski.pl

  • 4. Data: 2005-12-06 17:12:48
    Od: "aTra" <a...@N...com>

    > Módl się żeby wcześniej nie zakończyli promocji, bo podobno mają zawalenie
    > wniosków.

    WQszystkie znioski złożone zostaną rozpatrzone promocyjnie. A więc Kolego
    zdąrzysz

    jk

  • 5. Data: 2005-12-06 18:06:56
    Od: Paweł P <p...@w...pl>

    Użytkownik "aTra" <a...@N...com> napisał w wiadomości
    > Fortis jest jednym z najszyprzych banków. Załatwi? Ci w 6-7 dni roboczych.

    ROTFL :)

    może i byli szybcy, jak nie było promocji i prawie nikt tam nie chodził :)

    Paweł

  • 6. Data: 2005-12-06 19:45:38
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Flying Sourcer" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > coraz częściej pojawiają się niepokojące informacje o kredytach w walucie.

    Chyba nie jest az tak zle. Roznica wynosi jakies 2-3% na korzysc CHFa i
    predko nie dorowna PLNowi.

    Tak wiec jak narazie warto jeszcze brac w walucie.

  • 7. Data: 2005-12-06 21:40:07
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    > Zakładam, że zastanawiasz się nad kredytem w CHF. Ostrzegam jedynie, że
    > coraz częściej pojawiają się niepokojące informacje o kredytach w walucie.
    > Sprawdź kilka ostatnich informacji na www.prnews.pl.

    Możesz podać konkretne linki?? Bo szukam już pół godziny i nie mogę
    znaleźć....

  • 8. Data: 2005-12-06 22:02:22
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Taddy" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Wg mnie to nagonka firm i bankow ktore chca rozpowszechnic kredyty w PLN bo
    walutowe im sie sprzedaja jak cieple buleczki i nie zarabiaja.

    Do kredytu podchodz z rezerwa i to duza. Placic bedziesz przez 30 lat i
    wachniecia jednego roku zrekompensujesz sobie na przestarzeni lat. No chyba
    ze chcesz kredyt na pare lat to co innego.

  • 9. Data: 2005-12-07 07:35:14
    Od: "yoyco" <y...@o...pl>

    > Możesz podać konkretne linki?? Bo szukam już pół godziny i nie mogę
    > znaleźć....

    Uważaj, bo jest to autopromocja serwisu.
    Na tej grupie są osoby które profesjonalnie zajmują się PR (także czarnym) i
    reklamują swoje serwisy.

    jkolina

  • 10. Data: 2005-12-07 08:14:03
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Dec 2005 08:35:14 +0100, yoyco napisał(a):

    > Uważaj, bo jest to autopromocja serwisu.
    > Na tej grupie są osoby które profesjonalnie zajmują się PR (także czarnym) i
    > reklamują swoje serwisy.

    Jeśli do mnie pijesz, to oświadczam, że z serwisem PR News nie mam
    absolutnie nic wspólnego, poza faktem, że namiętnie śledzę umieszczane w
    nim informacje.

    Poza tym nieładnie jest wykorzystywać nicki zbliżone bądź podobnie brzmiące
    do już istniejących na grupie. Kolega przedstawiający się jako "yayco" może
    czuć się urażony ;-)

    --
    Pozdrawia, [2005-12-07 09:06:10]
    Piotr Miller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pe_em70.systempartnerski.pl