  • Data: 2019-02-05 16:09:55
    Temat: Re: Curve - pytanie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przełączyłem sobie curve na debetówkę milka (dobrze, że przedtem udało mi się wydać
    do końca punkty, bo po aktualizacji apka działa fatalnie, a karta curve rewards jest
    "unavailable"), żeby razem z żoną wyrabiać moneyback, i od razu przy pierwszej
    płatności bym wpadł na minę - terminal elavon w aptece ze zbliżeniowym pinpadem "na
    smyczy" wyświetla wybór DCC tylko na wyświetlaczu terminala, a na pinpadzie jedynie
    "przetwarzanie". Dobrze, że na sensowną panią trafiłem, która zapytała o walutę oraz
    potrafiła dobrze wybrać.
    Tak że z obcymi kartami trzeba uważać w terminalach z pin-padem "na smyczy".

    Zobaczymy, jak będzie przy płatności w necie.
    Z tym ostatnio trafiłem na inną ciekawostkę - na formularzu zwrotu każą podawać numer
    konta, a i tak zwrócili na kartę.