  • Data: 2019-08-22 12:18:14
    Temat: Re: Credit Agricole - zmiana interfejsu
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 01:16:04 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Nie próbowałem nowego CA -- nie mam tam konta.

    Jeśli miałeś - a z poprzedniego posta można domniemywać, że miałeś - to jest spora
    szansa, że nie wyłączyli Ci dostępu przez net przy zamykaniu konta - mi nie wyłączyli
    już dwa razy, choć przy drugim "zamykacz" w kasie (zdecydowanie niezadowolony z tego,
    że zmusiłem go do tej czynności) twierdził, że się zamknie...