eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Date: Thu, 31 Oct 2019 20:13:59 +0100
    <a...@g...com>
    <qoq73n$s33$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <d...@g...com>
    <qoucpe$rjp$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5...@g...com>
    <qpcofc$qmn$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <f...@g...com>
    <qpesh9$so9$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>

    > Ale dokładnie to samo zrobiłeś na komputerze, tyle że tak dawno, że nawet nie
    pamiętasz - a może nawet nie byłeś świadomy, że to zrobiłeś.
    Zauważam, kiedy chcą ode mnie dane.

    Pobierz sobie np. KiCada:
    http://kicad-pcb.org/download/
    choć to trochę bez sensu bo przypuszczam, że gdzieś za tydzień/dwa
    będzie kolejna wersja.

    albo FreeCommandera
    https://freecommander.com/en/downloads/

    > Hmm, ale odsetki od czego? Od operacji na KK?

    Miałem na myśli tylko odsetki od kwoty rozłożonej na raty.

    > Jedno, co w takiej sytuacji musisz, to spłacać raty tego kredytu - na wszelki
    wypadek, żeby wymagana comiesięczna kwota nie była zbyt duża, należy ustawić 60
    miesięcy - ale możesz nadpłacać kiedy tylko chcesz.
    > I dalej też nie tracisz GP - bo spłaty najpierw idą na spłatę minimalną - w której
    jest też rata (jako że mamy 60 miesięcy, to jest mała) - a potem na bieżące
    transakcje - a dopiero po spłacie bieżącego zadłużenia na nadpłatę rat.

    Nie wiedziałem, że to się spłaca na to samo konto. Jeśli tak to
    kolejność musi być taka jak piszesz, bo inaczej całe rozkładanie na raty
    byłoby bez sensu.

    > A spłata minimalna i tak jest mniejsza niż ta przy pozostawieniu zadłużenia na KK -
    nawet w przypadku citka, który z wymaganiem zszedł ostatnio do 2%.
    > Oczywiście zwolennik KO powie, że tam w ogóle nie trzeba niczego spłacać - ale
    dyskutujmy poważnie, czyli o ew. kredycie na czas W, a nie zadłużaniu się na KK jak
    USAńczycy.

    Już nie pamiętam o czym rozmawiamy :)

    > Cóż, ja miałem tak w mBąku, że w ogóle tylko jeden ROR - albo indywidualny albo
    wspólny - więc po ślubie założyliśmy indywidualne oraz wspólny w db - i pani była
    bardzo zdziwiona, że w ogóle pytam, czy to jest możliwe, bo to przecież oczywiste.

    Nie wykluczam, że ja to z mBanku pamiętam i nie miałem okazji
    dowiedzieć, się, że oczywiste jest że można wiele.
    Chyba tę informację zapamiętam.

    > Na zlecenie wyłącznie własne - opisuję to, przez co sam przeszedłem i z czego mam
    zyski. Sama praktyka, przekonałem się z bankami wielokrotnie, że teoretyzowanie nie
    ma sensu.
    > Tak że absolutnie nie wszystko - ale to, co piszę, jest sprawdzone.

    I chwała Ci za to.
    Idealnie pasujesz do p.b.b.
    P.G.