eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Date: Thu, 17 Oct 2019 11:45:24 +0200

    dyskusyjnych:qo7nq4$ua3$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2019-10-16 o 13:19, J.F. pisze:

    >Ale dokładnie jako taki sam klient brałem kredyt na meble czy rowery
    >i nie było żadnego problemu.

    Tam byl pewnie posrednik ... i posrednikowi jakos wiecej wolno.
    Albo wie, jak omijac :-)

    >Ogólnie to nie rozumiem źródeł problemów.
    Jestes nietypowy przypadek :-)

    >A dlaczego s.k.
    >Jakie to dla nas ma zalety? Bo na pierwszy rzut oka to widzę raczej
    >wady, bo wolałbym jednak mieć ograniczoną odpowiedzialność a nie
    >nieograniczoną.

    Dlatego w s.k. bedziesz wspolnikiem pasywnym (komandytariuszem), ktory
    za nic nie odpowiada.
    A wspolnikiem aktywnym, ktory odpowiada, bedzie sp. z o.o. :-)

    Za to jak przyjdzie do podzialu zysku, to z s.k. placisz tylko jeden
    podatek, a nie 3 jak z dywidendy z o.o. :-)

    >Według mnie to, że komuś nie przysługuje nie oznacza, że bankowi nie
    >wolno.

    Tez to tak rozumiem, ale jak sie bank uprze ... albo sie nie uprze,
    tylko ma na wniosku
    oswiadczenie "nie posiadam kont w innych bankach" ....

    A banki przeciez chca zarabiac na oplatach za konta :-)

    >Nie rozmawiałem o tej promocji z przenosinami.

    J.