  • 1. Data: 2002-11-26 13:27:30
    Temat: Cos sie dzieje z logowaniem do LGnet
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Uwaga - podawalem przed chwila prawidlowy login i haslo. Po (chyba) 3
    probach ze niby nieprawidlowe wyswietlilo mi (jakby javascript), ze "konto
    zostalo zablokowane, prosze o kontakt z operatorem").
    Lepiej sie wstrzymajcie z logowaniem, zwlaszcza po pierwszej nieudanej
    probie.
    Mam nadzieje, ze z tym zablokowaniem to nieprawda, bo nie lubie dzwonic.

  • 2. Data: 2002-11-26 13:36:15
    Temat: Re: Cos sie dzieje z logowaniem do LGnet
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > probie.
    > Mam nadzieje, ze z tym zablokowaniem to nieprawda, bo nie lubie dzwonic.

    Obawiam sie ze prawda. Ja tez tak raz mialem. Musialem zadzwonic i wysylali
    mi jeszcze raz hasla dostepu i haslo akceptacji transakcji. Przez ten czas
    nie mialem dostepu do konta przez net.

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)

  • 3. Data: 2002-11-26 13:52:47
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Robert wrote:

> [...]
    > probie.
    > Mam nadzieje, ze z tym zablokowaniem to nieprawda, bo nie lubie dzwonic.

    SOA#1

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-11-26 13:59:23
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3DE37B4F.AFF002D2@poczta.fm, Tomasz Staszewski wrote:

    > SOA#1

    Dzieki :(
    To nie wiem, co sie tu dzieje, bo drugiego uzytkownika (mam dostep do 2
    kont) tez nie przyjmuje... Odwazylem sie tylko raz sprobowac. No nic,
    zaczekam do jutra.

  • 5. Data: 2002-11-26 14:12:12
    Od: z...@p...onet.pl

    > In news:....

    A to ciekawe! W przedziale ok.14.00...14.20 logowałem się do dwóch kont - było
    OK.
    Nie używasz przypadkiem Tab do zmiany okna? To mogło być powodem, lub coś na
    trasie do LGnetu...

  • 6. Data: 2002-11-26 14:13:54
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    > Dzieki :(
    > To nie wiem, co sie tu dzieje, bo drugiego uzytkownika (mam dostep do 2
    > kont) tez nie przyjmuje... Odwazylem sie tylko raz sprobowac. No nic,
    > zaczekam do jutra.

    U mnie dziala dobrze.

  • 7. Data: 2002-11-26 14:25:41
    Od: "TOP" <o...@e...com>

    >Dzieki :(
    >To nie wiem, co sie tu dzieje, bo drugiego uzytkownika (mam dostep do 2
    >kont) tez nie przyjmuje... Odwazylem sie tylko raz sprobowac. No nic,
    >zaczekam do jutra.

    Na dniach ma terminowy przelew do wykoania, więc z duszą na ramieniu
    sprawdziłem. Potwierdzam, że u mnie też wszystko OK.
    Może miałeś CapsLock'a włączonego. Już kiedyś taki numer wyciąłem. Chwila
    nieuwagi i trzeba było dzwonić...

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2002-11-26 14:26:37
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:666c.000004c8.3de3813b@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > A to ciekawe! W przedziale ok.14.00...14.20 logowałem się do dwóch
    > kont - było OK.
    > Nie używasz przypadkiem Tab do zmiany okna? To mogło być powodem, lub
    > coś na trasie do LGnetu...

    Uzywam Tab - ale zawsze tak uzywalem do wszystkich bankow. A jakbym nie mial
    myszki, to jak?

  • 9. Data: 2002-11-26 14:30:04
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    > Uzywam Tab - ale zawsze tak uzywalem do wszystkich bankow. A jakbym nie
    mial
    > myszki, to jak?

    Ja tez od zawsze uzywam Tab. W LG, Multi i mBanku. W zadnym nie mialem
    problemow.

    --

    Kazimierz
    GG1213856

  • 10. Data: 2002-11-26 14:42:36
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:02112615254177@polnews.pl, TOP wrote:

    > Może miałeś CapsLock'a włączonego. Już kiedyś taki numer wyciąłem.
    Nie, CapsLock w porządku na 100%. Identyfikatory wklejane ze schowka.

    No tak, juz wiem. Pomylilem haslo z innym bankiem... Teraz juz jest wszystko
    w porzadku dla tego drugiego uzytkownika, ale tamten zablokowany :(

    > Chwila nieuwagi i trzeba było dzwonić...
    To z zywym czlowiekiem trzeba?
    Co sie mowi? Musza przyslac nowe haslo inicjalne i ID tez?
    Nie da sie zresetowac hasla do tego wyslanego?